Valentine la LEDA (Reduceriii)


Comentarii

  1. Pe mine ma nedumireste putin reducerea asta. Am incercat sa comand Las-o Mai Moale cu Fantomele, dar reducerea din cate am calculat eu a fost de 5% nu de 40%.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poi , eu cred ca pretul de acum (23.4 lei) este bun.adica , daca ar fi 50% din 40 lei = 20 lei => vreo 40% este 23.4 lei.nu stiu cum ai ajuns tu la 5%.poate te-ai uitat mai demult cand inca nu s-au afisat noile preturi...

      Ștergere
    2. Ah acum e 23.4? Cand intrasem eu era 39.9 de aceea eram nedumerita. Intrasem azi dimineata.

      Ștergere
    3. sa ma anunti si pe mine daca ai citit-o...si cum ti se pare

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow