Cea mai groaznica luna!

Hello , ce mai faceti? Cum o mai duceti? S-au intamplat ceva evenimente importante in aceasta luna? Ei bine , eu pot sa va zic ca luna mai a fost pe departe cea mai aglomerata din tot acest an scolar.De ce? Pai sa va spun si de ce.Am avut asa :
  1. 4 Teze
  2. 5 Teste
  3. 3 Proiecte
  4. 2 Inspectii
  5. Fise de lectura
  6. N-şpe mii de teme de facut
Toate astea au facut ca luna mai sa fie groaznica.Efectiv nu mai aveam timp sa citesc nimic , veneam acasa de la scoala si imi faceam temele , invatam etc.Cateodata ma mai si culcam (asta cand mai aveam putin timp liber)  Azi si vineri mai trebuie sa dau inca un test , iar in saptamana care vine trebuie sa predau 2 portofolii si sa mai dau 2 teste! (Cine zicea ca viata de scolar e usoara s-a inselat!) Eh , dar bine ca s-a terminat si aceasta luna imposibila si vine iunie! Inca 3 saptamani si luam vacanta! Sper ca voi nu ati avut o luna la fel de ingrozitoare si plina ca a mea...
Ah , si luna viitoare mai am si un examen! Si sunt cam asa : 


Va las cu o melodie care sa va faca sa va ganditi la vara.


Comentarii

  1. Mie-mi spui,toti profesorii se trezesc pe ultima suta de metri:(
    Abia astept vaaacccccaaaaannnnttttaaaa!!!!
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes in continuare :( Chiar e o perioada haotica D:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci , Simona! Cred ca tuturor elevilor le sta capul acum numai la vacanta :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow