WTF? Illuminati?!

Ok , tocmai ce ma uitam la niste videouri pe Youtube , cand am gasit niste chestii interesante pe care trebuie neaparat sa vi le arat si voua.Este vorba despre Iluminati si controlul pe care-l au acestia asupra lumii.Eu unul nu stiu ce sa zic (sa cred , sa nu cred...) ,dar sincer sunt prea multe exemple ca sa fie o coincidenta.Uite niste videouri incriminatorii :

AVERTISMENT : POATE CONTINE IMAGINI SI SUNETE CARE AR PUTEA DERANJA  ANUMITE PERSOANE.DACA STITI CA SUNTETI MAI SENSIBILI LA ACESTEA , VA ROG NU VIZIONATI CLIIPURILE! (v-am avertizaaaat...)








Ei , ce ziceti? V-am speriat putin? Ma rog... nu asta a fost intentia mea , am vrut doar sa va arat aceste ciudatenii.Cum vi se par? Oare putem fi manipulati de catre Iluminati?

Daca da , atunci : 


Comentarii

  1. am mai auzit de chestia asta inainte...

    si mi se pare cea mai mare porcarie ever. sincer. trebuie sa fi bolnav sa-ti pierzi timpul intorcand piese pe dos... si apoi sa te chinui sa faci sa para ca sunt niste propozitii satanice ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iluminatti sunt o parte din masonerie si e bine cunoscut faptul ca masoneria ne guverneaza la nivel mondial asa ca manipularea e la ordinea zilei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie clipul cu MJ mi s-a parut interesant http://www.youtube.com/watch?v=sUeuwowyld4

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow