Sunt motivat sa...ah ,lasa!

Da! Asa este.Sunt motivat sa nu fac nimic.Nu stiu daca este din cauza caldurii infernale sau pur si simplu pentru ca este vacanta , dar nu-mi vine sa fac nimic.Abia de pot citi cateva pagini pe zi.Imi vine doar sa ma asez intr-un loc si (sa lenevesc) sa ma relaxez incontinuu.Eu chiar cred ca este din cauza caldurii.Urasc vara , pe bune (uite ca am spus-o).Cred ca am asteptat atata timp sa vina vara deoarece vine si vacanta odata cu ea , nu de alta.Pur si simplu e groaznic.Nu exista un anotimp perfect?? Vara e prea cald , iarna e prea rece , toamna e prea ploios (+ ca incepe si scoala).Singurul anotimp cat de cat care-mi place si mie este primavata , cand natura se trezeste din nou la viata , pasarile ciripesc si totul inverzeste.Dar de cand cu incalzirea asta globala parca trecem din vara in iarna , asa ca pa pa primavara mea cea draga!

Voua ce anotimp va place si de ce?

Comentarii

  1. iarna. mai bine mor de frig decat de cald.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar caldura e mult mai nasoala.Daca ar fi sa aleg intre vara si iarna , as alege iarna

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow