Mda...scoala!

Uite ca a si trecut o saptamana de scoala.Sincer nu a fost atat de groaznic pe cat ma asteptam sa fie , dar tot a trecut ca naiba (adica al naibii de greu).
Si ce altceva au putut elevii romani sa-si etaleze daca nu Iphonurile 4S , blugii de firma , ochelarii de soare de 150 de euro.Deh , ca doar nu inteligenta acumulata pe perioada vacantei...ce sa mai zic de cititul cartilor.Ca daca le spui ca ai citit 10 carti vacanta asta se uita la tine ca la un weirdo.Mda, cam asta e.Si sincer ma tem ce o sa se ajunga cu tineretul din ziua de azi care se uita la o carte ca boul la poarta noua.
Dar ma rog...fiecare face ce-l taie capul.Sper doar ca Romania sa nu ajunga si mai prejos dacat este acum in ceea ce priveste intelectul.

Vad boboci everywhere.Mai ales ca am clasa fix in capatul colidorului.Pan' sa ajung la sala mea trebuie sa trec de 3 clase de boboci ;) lol.
In rest totul e bine (sau cel putin sper eu sa fie bine).Anyway , la voi cum merge scoala? Totul e in regula?
Oh , bine ca mi-am adus aminte : anul asta fac ore cu spaima liceului , unul caruia nu-i place sa fie contrazis si care trebuie lingusit in every minute al zilei pentru ca totul sa decurga bine.Well , dupa cum imi stiu colegii , cred ca o sa cam avem probleme cu el.Lol , si nu! Nu suntem o clasa al dracului ci doar avem cam multa personalitate (cum ii place profei de romana sa zica).Va las acum si sper sa-mi povestiti si mie cum e pe la voi,ok?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow