La multi ani noua!


Mda , ati auzit bine! Un anisor de activitate.Un an plin in care , spun eu , am realizat multe.Desi pofta pentru lecturile de acest gen (fantasy, urban-fantasy ,YA etc.) mi-a venit abia acum un an jumate , am reusit sa-mi si eu un blog in care sa-mi exprim parerea si sa citesc foarte mult.In acest traseu parcurs de mine s-a alaturat si Cindy , care mi-a fost alaturi intotdeauna si m-a sustinut inca de la inceput.Am cunoscut niste oameni minunati , mi-am cheltuit banutii (cu cap , zic eu) pe multe carti frumoase si am intrat in parteneriat cu Libris, care ne-a ajutat foarte mult oferindu-ne carti superbe de fiecare data.Si stiu ca noi nu prea am organizat concursuri sau competitii care sa atraga mai multa lume , dar voi ati ramas alaturi de noi oricum si va multumim pentru asta.Sper sa o faceti si pe viitor caci noi avem energie cat sa ne mai tina inca 100 de ani de acum in colo.Asa ca LA MULTI ANI!

Comentarii

  1. La cat mai multi ani :* am citit mereu postarile voastre, dar nu intodeauna am lasat comentarii..

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani noua! Sper sa adunam cat mai multi vizitatori si sa nu ne pierdem pofta de carte. Si sper ca in curand sa avem si noi un mic concurs, ca doar se apropie Mos Craciun, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani! multi inainte, ani plini de recompense si de bucurii

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!! Felicitari pentru anul petrecut aici :]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow