'ai de caciula mea...

Mda...cred ca in ultima saptamana am experimentat cele mai severe conditii meteorologice din viata mea.Sincer, cred ca ar trebui sa scriu o carte : "Cum sa supravietuiesti in conditii extreme venind acasa de la liceu".Pe bune...As mai fi zis si eu daca s-ar fi intamplat o data, dar de doua ori cred ca e deja destul.Vineri - 15 martie - a trebuit sa suport frig, gheata de zici ca faceam patinaj artistic, zapada o droaie de nici nu aveai pe unde sa pasesti pe trotuar, canale infundate - deci galoane de apa pe drumuri (in special la trecerile de pietoni).Ce mai... zici ca eram in expeditie undeva pe Everest.Asta nu e nimic...pe langa ca vineri am ajuns acasa ud ca naiba, istoria s-a repetat si azi.Doar ca nu cu zapada, respectiv gheata, ci cu ploaie infernala.Cea care a avut mai mult de suferit a fost umbreluta mea, care biata s-a dat peste cap de vreo 100 de ori, s-a zmucit, s-a rasucit, s-a blocat si nu am mai putut-o inchide, s-a rupt.Imaginati-va ca trebuia sa o folosesc ca un scut impotriva vantului aprig si a ploii oribile.Ce sa mai...o aventura in toata regula.Cu pantalonii leoarca, cu ghiozdanul si bocancii uzi ca dracu...cu gluga care mi-a zburat de pe crestet de vreo 5 ori din cauza vantului.Mda, cam asa m-am distrat eu venind acasa de la liceu.Super, nu-i asa?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow