FRATIA PUMNALULUI
NEGRU

Preferatele mele: Primele 2, randul 6-coperta 1 si randul 7 si 8- coperta 2.
Minunate...

Recenzie Aleasa (Cele 9 vieti ale lui Chloe King # 3) de Liz Braswell

Aceasta ultima carte a seriei mi-a fost oferita cu caldura de catre superba librarie online Libris. Multumesc foarte mult pentru ultimul volum al seriei! :)

Chloe King este mai mult decat o adolescenta-pisica. Aceasta este insasi Aleasa tribului Mai, adica conducatoarea acestuia. Cand intr-o seara, Chloe il gaseste pe Brian aproape mort pe o alee laturalnica, decide ca rivalitatea dintre Ordinul A Zecea Lama si tribul Mai trebuie sa ia sfarsit. Aceasta isi accepta in sfarsit  predestinarea si decide sa-si conduca poporul spre prosperitate, liniste si un trai lipsit de griji, insa nu totul este chiar atat de simplu. Chloe il conduce pe Brian la sediul Firebird unde insarcineaza pe cineva sa aiba grija de acesta cum se cuvine.

Dar povestea ia o intorsatura neasteptata cand cineva din propriul trib vrea sa o vada moarta pe Chloe. Va reusi aceasta sa scape teafara si nevatamata din aceasta situatie? Vor reusi Ordinul si poporul Mai sa ajunga la o intelegere sau se vor razboi pe vecie?

• Uite ca am mai terminat o serie cap-coada.Ce pot sa spun despre acest volum? Nu tare multe, sincer... Nu s-au intamplat prea multe evenimente care merita mentionate, dar a fost un ultim volum destul de reusit. Nu vreau sa dau spoilere la nimic, dar totul este bine cand se termina cu bine... In ansamblu, seria merita 3.5 stele si nimic mai mult. Este una de relaxare si atat. Nici groaznica, nici superba, doar o serie cam mediocra :D  In rest, Chloe tot aceeasi fata insipida, care nu-ti prea ramane cu nimic notabil in minte. Acest volum parca parca a mai clarificat si aranjat putin lucrurile, dar nu pot spune ca sunt pe deplin multumit...

Nu uitati de colectia de carti in engleza a celor de la Libris!

marți, 19 martie 2013

'ai de caciula mea...

Mda...cred ca in ultima saptamana am experimentat cele mai severe conditii meteorologice din viata mea.Sincer, cred ca ar trebui sa scriu o carte : "Cum sa supravietuiesti in conditii extreme venind acasa de la liceu".Pe bune...As mai fi zis si eu daca s-ar fi intamplat o data, dar de doua ori cred ca e deja destul.Vineri - 15 martie - a trebuit sa suport frig, gheata de zici ca faceam patinaj artistic, zapada o droaie de nici nu aveai pe unde sa pasesti pe trotuar, canale infundate - deci galoane de apa pe drumuri (in special la trecerile de pietoni).Ce mai... zici ca eram in expeditie undeva pe Everest.Asta nu e nimic...pe langa ca vineri am ajuns acasa ud ca naiba, istoria s-a repetat si azi.Doar ca nu cu zapada, respectiv gheata, ci cu ploaie infernala.Cea care a avut mai mult de suferit a fost umbreluta mea, care biata s-a dat peste cap de vreo 100 de ori, s-a zmucit, s-a rasucit, s-a blocat si nu am mai putut-o inchide, s-a rupt.Imaginati-va ca trebuia sa o folosesc ca un scut impotriva vantului aprig si a ploii oribile.Ce sa mai...o aventura in toata regula.Cu pantalonii leoarca, cu ghiozdanul si bocancii uzi ca dracu...cu gluga care mi-a zburat de pe crestet de vreo 5 ori din cauza vantului.Mda, cam asa m-am distrat eu venind acasa de la liceu.Super, nu-i asa?

sâmbătă, 16 martie 2013

Coperti House of Comarre de Kristen Painter

OMG , stati sa-mi ridic maxilarul de pe podea.Sunt absolut superbe copertile seriei.Daca ar aparea si in Romania...cred ca as muri.

duminică, 10 martie 2013

Recenzie A Beautiful Dark (A Beautiful Dark # 1 de Jocelyn Davies)

Skye implineste 17 ani, iar pentru a celebra acest lucru prietenii ei cei mai buni: Dan, Ian si Cassie ii organizeaza o petrecere surpriza. La aceasta petrecere iau parte si doi tineri baieti necunoscuti: Asher si Devin. Cei doi tipi misteriosi incep sa invete la acelasi liceu cu Skye. Acestia par sa fie foarte interesati de fata. O excursie la ski ii pune lui Skye viata in pericol. Tot aici, cei doi verisori (Asher si Devin) spun o poveste la focul de tabara. O poveste despre Gardieni (care se supun Ordinului si fac exact cum zice acesta) si Rebeli (care sunt certati cu Ordinul). O poveste de dragoste dintre un Gardian si un Rebel este prezentata. Din aceasta iubire interzisa rezulta si un copil. Copil care detine ambele puteri: atat ale Gardienilor (cele mentale) car si cele ale Rebelilor (cele provenite din elementele naturii).

Dar cand Skye afla ca Asher si Devin nu sunt cine pretind ei a fi, poate ea sa aiba incredere in ei? Este povestea prezentata de cei doi tineri misteriosi adevarata? Si daca da, ce legatura are aceasta cu Skye?

O poveste cu si despre tineri delicioasa. Am savurat fiecare pagina. Misterul pune stapanire pe intreaga carte si o face sa fie savuroasa. Am stat ca pe ghimpi pana am aflat despre ce este vorba cu adevarat in carte. Habar n-am avut ca este vorba despre.... Oops, era sa va dau un spoiler :D Ce pot sa va spun este ca daca decideti sa cititi cartea, nu o sa regretati. Toata cartea am tot oscilat intre Devin si Asher. Chiar nu stiam pe cine sa aleg, de partea cui sa fiu in aceasta poveste si daca stau bine sa ma gandesc si acum nu sunt foarte convins ca am facut o alegere corecta. Imi plac amandoi si ambele tabere pe care le reprezinta. Cred ca deja v-ati cam dat seama despre ce este vorba, daca nu va las sa fierbeti putin la foc mic pana va hotarati sa o cititi. Este o poveste asemanatoare ca subiect cu Ingerul Noptii al Beccai Fitzpatrick si Damnare a lui Lauren Kate. Oh, sfarsitul acestei prime carti din trilogie o sa va distruga pur si simplu. Trebuie sa-mi mai iau o doza de A Beautiful Dark neaparat. Dar pana atunci va las sa visati la acest minunat debut al autoarei Jocelyn Davies.

Trailerul cartii

sâmbătă, 9 martie 2013

Coperti Fascinatie de Melissa Marr

Foarte foarte frumoase copertile din strainatate.Nici ale noastre nu se lasa mai prejos , dar parca acestea sunt mai dragute.

joi, 7 martie 2013

Recenzie Insurgent de Veronica Roth (Divergent, volumul 2)

Deoarece razboiul dintre factiuni e in toi, Tris, Tobias, Caleb si ceilalti se refugiaza la sediul Prieteniei, unde li se ingrijesc ranile si se odihnesc, dar cu totii sunt constienti ca aceasta nu e decat o solutie temporara si ca nu va dura mult pana vor fi nevoiti sa plece. Tragand cu urechea la conversatia altora, Tris afla ca Eruditia a atacat Abnegatia pentru a pune mana pe niste informatii foarte pretioase, dar nimeni nu stie despre ce fel de informatii este vorba. Poate ca ar putea fi in siguranta la Prietenie doar ca oamenii de acolo sunt controlati prin intermediul unui ser de pace care le imbunatateste starea de spirit, iar Tris primeste si ea o doza (poate prea mare) din acest ser in urma unui conflict cu Peter. Si de parca astea nu ar fi de ajuns, Eruditii au ajuns deja acolo, iar Tris si restul sunt nevoiti sa fuga cand sunt descoperiti.
          Dupa ce au scapat de Eruditi, gasca are de infruntat un nou si neprevazut pericol: oamenii fara factiune, dar Tobias salveaza situatia doar prin faptul ca isi spune numele. Tris ajunge sa o cunoasca pe mama lui Tobias, o femeie fara factiune cu propriile ei planuri de viitor, care nu-i inspira deloc incredere eroinei noastre. Urmatoarea destinatie a lui Tris este sediul Candorii, unde sunt intampinati de Neinfricati inarmati care au ordin clar sa-i aresteze. Afla ca sunt acuzati de crima impotriva umanitatii si au de infruntat serul adevarului, iar Tris este nevoita sa-si recunoasca cel mai profund regret, un regret care ii bantuie noptile si o face sa se gandeasca daca Tobias ar mai iubi-o daca l-ar afla...
"Revelatiile din ultima jumatate de ora imi bazaie in minte. Credeam ca Jeanine a atacat Abnegatia pentru a pune mana pe putere, dar ea a atacat-o, de fapt, pentru a fura niste informatii - informatii pe care numai ei le stiau."

"Am fost nascut pentru Abnegatie. Planuiam sa parasesc Neinfricarea si sa devin fara factiune. Dar apoi am intalnit-o pe si... am simtit ca poate as putea face ceva mai mult cu privire la hotararea mea."
"Cativa Neinfricati trec pe langa mine si murmura cuvinte care seamana cu recunostinta, sau cu compasiunea, sau cu alinarea. Altii ma evita cu grija, ma privesc cu ochii mijiti, suspiciosi. Trupurile invesmantate in negru se estompeaza in fata mea. Sunt pustiita. Sunt golita intru totul."
"Insugent, spune el.Substantiv.O persoana care actioneaza in opozitie fata de autoritatea instaurata, si care nu e in mod necesar privita ca un beligerant."
"Eu o iubesc pe Tris Divergenta, care ia decizii fara sa tina cont de loialitatea fata de factiune, si care nu e nici un arhetip factionar. Dar Tris care incearca din rasputeri sa se distruga... pe aceasta n-o pot iubi."
Primul volum a depasit toate asteptarile si m-a fascinat, iar acest al doilea volum m-a tinut cu sufletul la gura, m-a prins in panza lui si nu cred ca o sa mai scap vreodata. Doamne, ador aceste carti, o ador pe Veronica Roth, in fata careia ma inclin. Insurgent te tine in priza, se intampla atat de multe lucruri, atat de multe secrete, tradari, vina, regret. Mi-a placut foarte mult ca a inceput exact unde s-a sfarsit primul volum si sper ca asa sa continue si urmatorul volum. Au fost momente in care mi-am tinut respiratia, momente dificile pentru toti, si chiar daca relatia dintre Tris si Tobias a scartait pe parcursul volumului, intotdeauna au gasit inapoi drumul unul spre celalalt. Iar finalul... ei bine, nu am cuvinte sa va descriu finalul, pot doar sa va spun ca veti afla istoria factiunilor, cum a aparut totul si asta e putin ironic, avand in vedere situatia in care se gasesc factiunile acum.

Comanda cartea AICI sau AICI

marți, 5 martie 2013

Recenzie Hex Hall (Hex Hall # 1) de Rachel Hawkins

Sophie Mercer este trimisa la scoala de corectie pentru copii cu puteri supranaturale, Heccate Hall, in urma unei vraji de dragoste iesita gresit pusa asupra doi copii din fosta scoala.Aici trebuie sa-si petreaca urmatorii doi ani, pana ce va implini 18 ani, pentru a-si exersa puterile magice.Scoala are ca scop instruirea si protejarea tuturor fiintelor Prodigium - varcolaci, vampiri, zane, metamorfi, magi si vrajitoare.Sophie este cazata in aceeasi camera cu Jenna Talbot, singurul vampir din scoala (pe langa Lordul Byron - care este profesor).Fata mai face cunostinta si cu Trinitatea - trei vrajitoare negre : Chaston, Anna si Elodie.Cand lui Sophie ii se aprind calcaiele dupa Archer, prietenul lui Elodie, situatia devine interesanta.Trinitatea au nevoie de o alta vrajitoare pentru a completa sabatul, deoarece fosta lor "sora" a murit misterios cu doar doua gauri in gat.Acum intrebarea este urmatoarea : Cine a omorat-o pe Holly (fosta membra a sabatului)? Dar si mai important : Sunt in siguranta cei de la Hex Hall cand pe urma lor se afla cei de la L'Occhio di Dio - care au ca scop principal nimicirea fiintelor Prodigium?

Nu o sa va spun prea multe decat ca este o carte buna rau de tot.In cele 250 de pagini (stiu, putin...as fi vrut mai mult) s-au intamplat destule incat sa-mi doresc sa citesc continuarea, mai ales ca s-a terminat asa... ne-a lasat in copac sa visam la ce o se sa intample in continuare.Toata cartea m-a lasat sa ma intreb cine este adevaratul vinovat.Cine ataca persoanele de la Hex Hall? Toate astea pentru ca la final sa-mi dea bomba care a cazut cam asa : BOOOOM! dupa care am ramas gura-casca la ce s-a intamplat, desi poate era putin previzibil, daca stai bine sa te gandesti.Tot ce pot sa va spun - fara sa va dau spoilere - este ca cineva nu este cine pretinde a fi.Acum, va las sa fierbeti putin in suc propriu si sa cititi cartea pentru a afla despre cine este vorba :D

Cred ca aceasta coperta ilustreaza perfect Trinitatea.

duminică, 3 martie 2013

Recenzie Umbra Noptii (Umbra Noptii # 1) de Andrea Cremer

Calla Tor este o adolescenta alfa a haitei Umbra Noptii.Intr-o zi, in timp ce patrula alaturi de a ei beta, Bryn, da peste un tanar baiat atacat de un urs.Desi regulile nu-i permit sa intervina, ea o face, si-l salveaza pe baiat din ghearele ursului.Dupa cateva zile de la incident, Calla este luata prin surprindere cand la liceul unde invata ea se inscrie tocmai tanarul salvat de aceasta, Shay Doran.Calla ii este promisa lui Ren Laroche, alfa haitei Napasta.Cei doi vor forma o noua haita dupa ce se vor uni, de sarbatoarea de Samhain.Haita Napasta :  Ren (Alfa), Neville, Cosette, Sabine si Dax (Beta), iar cei din Umbra Noptii sunt : Calla (Alfa), Fey, Mason, Ansel, Bryn (Beta).Insa, sunt cei din haitele Napasta si Umbra Noptii intr-adevar in siguranta sau Pazitorii - cei care le ofera totul in schimbul protectiei - ii folosesc dupa bunul plac? Sau sunt in cardasie cu Cautatorii, care au intentii nefaste? Ce se va intampla cu cele doua haite? Vor reusi sa se uneasca, formand astfel haita Haldis sau va fi un esec total?

Nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult.E o poveste incantatoare despre dragoste, loialitate, tradare si multe alte contraste si elemente antitetice care creeaza o poveste pentru tineri fascinanta.Cateodata o gaseam foarte frumoasa, cateodata ma enerva la culme.De ce? Calla incepe sa aiba sentimente pentru Shay, muritorul pe care l-a salvat in padure.Insa in acelasi timp trebuie sa fie loiala haitei si sa se uneasca cu Ren.Poate ma intrebati pe cine aleg eu dintre cei doi.Ei bine, sunt in echipa Ren.Mi-a placut mult mai mult decat Shay.Se vede cu ochiul liber ca Ren o iubeste pe fata, iar ea o data vrea sa fie atinsa de acesta, o data viseaza cu ochii deschisi la Shay...Cam derutant, nu? Eram frustrat fiindca aproape fiecare capitol incepea cu (sau in fiecare se vorbea mai mult despre) Shay.E clar ca autoarea l-a favorizat pe acesta si nu tare mult pe Ren.Intr-un final Calla trebuie sa faca o alegere: fie ramane loiala haitei Umbra Noptii, fie alege sa-l protejeze pe Shay de Cautatorii care-i urmaresc fiecare pas.In rest, toate bune si frumoase.Actiune continua care te tine in priza, o poveste cu tineri pentru tineri.Abia astept sa lecturez al doilea volum al seriei : Blestemul Lupilor, deoarece cartea s-a terminat intr-un mare stil si anume : m-a lasat sa tanjesc la mai mult.

Personaje
Calla Tor
Ren Laroche
Shay Doran

sâmbătă, 2 martie 2013

Coperti Dark Hunter de Sherrilyn Kenyon

Copertile sufera o transformare pentru ca se imbina intre ele seria Dark Hunter si Dream Hunter.
Daca cei de la Leda o sa publice aceste coperti , eu sunt mai mult deca multumit.

vineri, 1 martie 2013

A Shade of Vampire de Bella Forrest

In ziua cand Sofia Claremont implineste 17 ani, ea este trasa intr-un cosmar din care nu se mai poate trezi.
O plimbare linistita pe plaja o aduce fata-n-fata cu o creatura palida si periculoasa care ravneste la mai mult decat sangele ei.

Ea este rapita si dusa pe o insula unde soarele este tot timpul interzis sa straluceasca.
O insula netrecuta pe harta si condusa de cel mai puternic vampire de pe planeta.Se trezeste aici, ca o scava, tinuta in lanturi.

Viata Sofiei ia o intorsatura terifianta si infioratoare cand este aleasa dintre sute de alte fete pentru a face parte din haremul lui Derek Novak, Printul roial intunecat.

In ciuda dependentei lui pentru putere si setei obsesive pentru sangele ei, Sofia realizeaza in curand ca cel mai sigur loc de pe insula se afla in camerele lui si trebuie sa faca orice pentru a-l castiga si supravietui macar o noapte.

O sa reuseasca? …sau este ea destinata la aceeasi soarta ca si celelalte fete ale lui Novak?

“…o cu totul captivanta, foarte interesanta si o frumoasa poveste emotionanta… Cinci stele si niste ovatii in picioare pentru A Shade of Vampire si autorul ei, Bella Forrest.”
-         Books4Tomorrow