vineri, 31 mai 2013

Jocurile Foamei Gratuit!

Recenzie Darul (Vrajitor si Vrajitoare # 2) de James Patterson

Multe multumiri catre minunata librarie online Libris, singurul nostru sponsor, care ne-a oferit cartea cu mult drag pentru a o recenza.

Cei doi frati vrajitori: Whit si Wisty Allgood urmeaza a fi executati pe rand in fata unei multimi. Insa in locul lui Wisty este ucisa Margo, o buna prietena a acesteia. Vrajitorii reusesc sa fuga si sa se adaposteasca alaturi de alti copii, printre care Sasha, Emmet- care face o pasiune pentru Wisty, si Jeanine- care-l place pe Whit. Acestia participa si la un concert rock in Garfunkel, departe de Noul Ordin. Insa daca va ganditi ca tinerii au scapat de Noul Ordin si de Cel Care Este Unicul, va inselati amarnic. Acesta doreste sa-i ia Darul lui Wisty: adica cel de a controla elementele, in special focul.

Daca va reusi acesta sa obtina ce vrea de la cei doi tineri, vedeti in al doilea volum al seriei: Darul.

Ok, de unde sa incep? Va spun de pe acum ca aceasta a doua carte are mai multa actiune decat prima, desi poate fi uneori destul de iritant tot acel drum de colo-colo pe care eroii nostru trebuie sa-l faca pentru a fi in siguranta de mania Noului Ordin. Alt lucru destul de enervant: perfectia domnului nostru Whit. Adica, am inteles de prima oara cand mi-ai spus ca Whit este genul sportiv, inalt, bun la toate... nu trebuie sa-mi spui de 13 miliarde de ori ca sa pricep. Pe langa asta, unde naiba sunt parintii lor? O data sunt aici, o data sunt acolo, o data sunt holograme... putin cam nehotarat autorul. Plus ca atat de multe relatii se leaga, ca risti sa te imbarligi si tu pe-acolo. Jeanine il place pe Whit. Whit inca suspina dupa Celia. Byron "Dihorul" o place pe Wisty. La fel si Emmet. Iar Wisty il place pe Eric. I'm like: vorbesti serios? In schimb, actiunea este alerta, nu te lasa sa te plictisesti si ajungi sa-ti doresti ca bietii frati sa mai aiba si ei un moment de respiro. Dar nu... nu in cartea asta :D

Imi place foarte mult cum sunt reprezentati cei doi frati pe aceasta coperta. Cred ca se potrivesc destul de mult imaginii pe care mi-am conturat-o deja despre ei.

Comanda cartea in limba romana AICI
Comanda cartea in limba engleza AICI

joi, 30 mai 2013

Street Magic (Black London #1) de Caitlin Kittredge

Numele ei este Pete Caldecott. Avea doar 16 ani cand l-a intalnit pe Jack Winter, un minunat mag care a fermecat-o cu vrajile lui. Dar un spirit pe care Jack l-a invocat l-a omorat in fata ochilor lui Pete- sau cel putin asa credea ea. Acum, Pete fiind un detectiv, investigheaza cazul unei tinere fete rapite de pe strazile Londrei. Prezicerile unui informator au condus politia direct la fata... dar cand Pete intalneste informatorul, este socata sa afle ca este nimeni altul decat Jack. Dependent de heroina, Jack ramane o umbra a ceea ce a fost vreodata. Dar este in stare sa-i spuna lui Pete exact unde se afla rapitorii lui Bridget: in lumea supranaturala a zanelor. Chiar daca si-a petrecut ani negand prezenta supranaturalului, Pete il urmareste pe Jack in lumea invizibila de dincolo, unde spera sa descopere adevarul despre ce i s-a intamplat lui Bridget- si ce s-a intamplat cu Jack in acea zi intunecata demult trecuta...

miercuri, 29 mai 2013

MICUŢELE MINCINOASE vă dau acum întâlnire şi la LEDA, şi la PRO CINEMA!

Serialul TV realizat de ABC Family, Alloy Entertainment şi Warner Horizon Television după seria bestseller MICUŢELE MINCINOASE de Sara Shepard –publicată şi în România de Editura LEDA – este difuzat incepând din data de 29 mai, ora 20:00, de postul de televiziune Pro Cinema.

Le puteţi urmări pe Aria, Hanna, Spencer si Emily de luni pâna joi, de la ora 20:00.

Seria Micuţele mincinoase, din care Editura Leda a publicat pâna in prezent 4 volume în ediţie de librărie, dar şi o serie bonus pentru fani, în ediţie de buzunar – Micuţele mincinoase şi secretele lor (4 volume) – s-a bucurat de un mare succes încă de la lansare, iar difuzarea serialului TV in România, aşteptată cu atâta nerăbdare de cititori, nu va face decat sa sporească interesul pentru aceste minunate cărţi dedicate tinerilor… de toate vârstele!

Vezi aici trailerul serialului TV:

sâmbătă, 25 mai 2013

Coperti Georgina Kincaid de Richelle Mead

Foarte draguta tipa de pe copertile din strainatate.Imi plac si ale noastre dar si acestea.Sunt frumoase!

luni, 20 mai 2013

Recenzie Dezvaluiri de Sucub (Georgina Kincaid # 6) de Richelle Mead

Georgina pe langa meseria de sucub isi ia o noua slujba ca ajutorul lui Mos Craciun la un mall din Seattle. Viata linistita a acesteia cu Seth este tulburata de o veste neasteptata: Georgina trebuie sa se mute in Las Vegas si sa-si duca in continuare existenta ca sucub lucrand pentru un al arhidemon, Luis. Insa daca totul ar fi atat de usor... Andrea, cumnata lui Seth, se imbolnaveste si cade la pat. Acest lucru ii pune bete-n roate planului Georginei de a-l lua pe Seth cu ea in Las Vegas. Insa toata aceasta mutare pare prea trasa de par, prea grabita de toata lumea. Si de parca nu ar fi ajuns mai vine o veste bomba: Seth are contract cu iadul!

II va fi usor Georginei sa se desparta de iubitul ei? Va mai fi nevoita sa o faca la urma? De ce i se adreseaza Seth Georginei cu numele Letha- primul ei nume, cand acesta nu avea de unde sa-l stie? Si cum Dumnezeu ajunge Georgina in pat cu fratele iubitului ei - Toate in ultimul volum al seriei.

Ah, nu-mi vine sa cred ca s-a terminat. Cu siguranta o sa-mi fie dor de sucubul meu favorit Georgina :( De ce a trebuit sa se termine?! Va spun, volumul asta o sa va lase gura casca- este superb. O sa mai aflam ceva din trecut Georginei, dar si din a lui Seth si ni se va prezenta adevarata prietenie a Georginei cu celelalte creaturi supranaturale si slujbasi atat a iadului cat si a raiului. Chestia este ca dupa 2322 de pagini (dupa calculele mele) alaturi de aceleasi personaje, vrei sau nu tot te atasezi de ele, iar acum ca am facut-o mi-e greu sa-i spun pa, stiind ca nu ma mai voi putea delecta cu aventurile alaturi de Georgi. Desi are doar 352 de pagini, actiunea e alerta, ca si in celelalte volume si o veti termina dintr-o suflare, la fel ca mine :D Nu am ce va mai spun, ca as da spoilere si nu vreau sa va spulber placerea lecturarii ultimului volum din serie. Asa ca...

O sa-mi fie dor de tine Georgi! ;)

COMANDA CARTEA AICI SAU AICI

sâmbătă, 18 mai 2013

marți, 14 mai 2013

Recenzie La Jumatatea Drumului Spre Mormant (Vanatoarea Nocturna # 1) de Jeaniene Frost

Catherine Crawfield este pe jumatate moarta. Aceasta umbla de colo-colo prin cluburi si baruri in cautarea vampirilor. Cat doreste sa nimiceasca orice vampir ii apare in cale pentru a se razbuna pentru ce i-a facut unul mamei ei in urma cu 22 de ani. Mama lui Cat a fost violata de catre un vampir si a ramas insarcinata cu Cat. La pubertate, lui Cat incep sa ii apara puteri supranaturale si ciudate. Aceasta isi da seama imediat ca este pe jumatate vampir. Intr-o seara, in timp ce era la vanatoare, Cat il intalneste pe Bones, un vampir chipes si misterios care-i atrage atentia acesteia. Vroind sa-l omoare si pe acesta, Cat se inarmeaza cu mult sex-appeal si o tepusa. Insa lucrurile nu ies intotdeauna cum ne-am dori, iar Cat ajunge sa fie tinuta prizoniera de catre Bones.

Ce intentii are Bones? Se poate increde Catherine in acesta? Va reusi sa-si indeplineasca scopul si sa-si ucida tata sau se va rataci in acest joc periculos?

Un inceput de serie bestial. Nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult. In doua zile am si terminat-o. Nu stiu daca de vina a fost faptul ca am asteptat sa o citesc inca de cand a aparut si numai acum am reusit sa pun mana pe ea sau daca a fost chiar atat de buna incat nu m-am putut dezlipi de ea. Ce pot sa spun e ca m-a fermecat complet. O poveste extrem de bine pusa la punct cu o eroina sexoasa rau care nu se sfieste sa-si foloseasca farmecele pentru a obtine ce vrea. In special atunci cand este pe urmele vampirilor. Seria promite multe si sfarsitul, oh my god... sfarsitul primei carti te face sa vrei sa iei in mana urmatorul volum imediat. Veti ajunge sa va indragostiti de personajul Catherine, sau de Bones, depinde :D Singurul motiv pentru care nu mi-am achizitionat cartea este acela ca se afla in varianta mica, nu hardcover. Nu imi place, pur si simplu. Am pus putin mana pe ea si s-a si dus scrisul de pe coperta si de pe lateral, plus ca se deterioreaza mult mai rapid decat cele in varianta mare.

"Fii cuminte numai daca nefiind cuminte nu te-ai distra mai bine!"

Cum mi imaginez eu pe Cat si pe Bones

COMANDATI CARTEA AICI SAU AICI

sâmbătă, 11 mai 2013

joi, 9 mai 2013

Recenzie Chemarea ingerului de Guillaume Musso

Pe aeroportul JFK din New York doi straini se ciocnesc si din greseala fac schimb de telefoane. Cei doi descopera greseala doar cand ajunge fiecare la casa lui: Madeline Greene care detine o mica florarie in Paris si Jonathan Lempereur-un fost bucatar faimos.
              Din cauza faptului ca totul se petrecea cu cateva zile inaintea Craciunului, cei doi nu pot sa isi returneze imediat telefoanele. Madeline cerceteaza telefonul lui Jonathan si afla ca acesta a fost casatorit cu Francesca, cu care are un baiat si se ocupa de un mic restaurant in San Francisco. Jonathan afla din telefonul lui Madeline ca aceasta este logodita cu Raphael si ca acestia incercau sa aiba un copil. Dar nu dureaza mult pana descopera ca de fapt Madeline face tot posibilul pentru a nu ramane insarcinata, iar tanara femeie e tot mai intrigata cum un chef faimos a pierdut tot.
                Cei doi sunt tot mai curiosi sa afle mai multe unul despre celalalt si nu trece mult pana reusesc acest lucru. El descopera ca tanara florareasa pariziana a fost o anchetatoare tenace care a fost cat pe ce sa se distruga din cauza unui caz: disparitia lui Alice Dixon, iar ea descopera ca bucatarul divortase de sotia lui din cauza ca aceasta il insela cu cel mai bun prieten si colaborator al sau- George LaTulip.
                 Vietile celor doi sunt legate de acest caz- Alice Dixon si cand cei doi realizeaza acest lucru decid sa isi faca o mica vizita unul celuilalt (in acelasi timp), iar acest lucru duce la o ancheta in toata regula

“Exista in maruntaiele telefonului ei un document peste care nu trebuia nicicum sa dea.Ceva ce Madeline nu avea dreptul sa detina. Ceva ce ii distrusese deja viata si o adusese in pragul nebuniei si al mortii.”
“Verifica daca toate datele fusesera descarcate pe hard. Nu erau zeci, ci sute de documente pe care Madeline le luase cu ea. In total, aproape o mie, care formau un puzzle macabre si tragic. Din cate se parea, tanara politista se ocupase asiduu de acest caz timp de sase luni, lucrand la el zi si noapte, cu riscul de a-si pierde sanatatea si ratiunea. O poveste murdara, care fusese cat pe ce s-o coste viata…”
“Mereu facusem fata, mereu rezistasem  Mereu ma luptasem cu tot, fortand mana destinului si impunandu-mi vointa, dar astazi era diferit. Aveam un ultim dusman redutabil de infruntat:pe mine insumi. Ultimul dusman. Cel mai periculos.”
“Ii luase doi ani sa-si construiasca o viata stabila si linistita, dar acest echilibru se facuse tandari odata cu intoarcerea perfida a fantomelor trecutului. In cateva zile isi pierduse toate reperele. Se simtea ratacita intr-un pustiu ingrijorator, sfasiata intre doua vieti dintre care niciuna nu mai era a ei.”
“Timp de cateva secunde, se simtisera uniti intr-un acord perfect. O orbire, o strafulgerare, o sete de viata. Masurand drumul si riscurile asumate pentru a ajunge unul la celalalt, erau obligati sa admita ca erau suflete-pereche care se recunoscusera si care mersesera impreuna spre aceeasi destinatie. Acum, ceea ce se intampla intre ei era ceva evident, o flacara, o alchimie.”
Trebuie sa va marturisesc ca nu ma asteptam sa dau peste o adevarata poveste politista cu rapiri, tradari, secrete, rasturnari de situatie, oameni periculosi si de asemenea nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Bineinteles ca pe langa partea politista a romanului, avem parte si de o poveste de dragoste (dar asta doar spre sfarsitul cartii) care se infiripa intre cei doi protagonisti. Dar nu va dezvalui mai mult, va las sa descoperiti singuri daca povestea lor de dragoste va rezista pana la final avand in vedere situatia periculosa in care s-au bagat...

marți, 7 mai 2013

Recenzie Cartea pierduta a vrajitoarelor (Cartea pierduta a vrajitoarelor # 1) de Deborah Harkness

Diana Bishop este o profesoara universitara de istorie si in acelasi timp o vrajitoare care-si renega puterile mostenite. Aceasta descopera intr-o biblioteca, in timpul unei cercetari, un manuscris care-i atrage atentia. Insa descoperirea ei aduce cu sine si o serie de evenimente neprevazute. In clipa urmatoare, Oxfordul colcaie de creaturi supranaturale printre care vrajitori, vampiri si demoni. Toti acestia par sa fie cu ochii pe tanara vrajitoare. Diana face cunostinta cu profesorul Matthew Clairmont, un vampir chipes si misterios, dar si cu un vrajitor pe nume Peter Knox care nu se arata a fi prea incantat de descoperirea ei. Matt si Diana incep sa iasa tot mai mult impreuna, pana cand Matt ii dezvaluie acesteia motivul sosirii atator creaturi supranaturale in orasul lor: Manuscrisul pe care l-a gasit, pe nume Ashmole 782, contine secretele tuturor fapturile paranormale.

Poate sa se increada Diana in Matthew, sau doar o foloseste acesta pentru propriile scopuri? O sa reuseasca vrajitoarea sa tina manuscrisul la adapost de toate creaturile care-l ravnesc? Dar mai important - va reusi iubirea lor sa supravietuiasca fiind interzisa de toata lumea?

• Nici nu stiu ca se spun. Ma asteptam la mult mult mai mult din partea acestei carti, sincer sa fiu. Pe alocuri, a fost extrem de plictisitoare, "umpluta" cu multe detalii si povesti de adormit copii care nu-si aveau rostul, zic eu. Nu ca urasc istoria sau ceva de genul asta, dar parca e prea mult. Nu trebuia sa o lungeasca atat incat sa scoata 650 de pagini. Putea sa se opreasca undeva la 350-400 de pagini maxim si sa scape de momentele moarte.
  • A fost o lectura draguta si atat. Si mi-a luat enooooorm de mult sa o termin, dar oare de ce? Oricum, sunt curios de filmul care o sa apara in curand. Ceea ce m-a surprins a fost relatarea - cateodata la persoana I, cateodata la a III-a (iar acest lucru nu l-am mai descoperit in nicio carte pana acum). Acum sa nu credeti ca o pagina a fost in perspectiva subiectiva, una in obiectiva... nu. A predominat cea subiectiva.
  • Autoarea mai strecura cate un capitol in care era perspectiva obiectiva si in care ne prezenta ce mai facea Matt in timp ce Diana statea acasa sau dormea sau ma rog... Apropo de dormit. Cica vampirii (din cartea asta) nu dorm. Hmm... atunci ce mama naibii facea Matthew in timp ce Diana a fost rapita? Adica sa fim seriosi, ori esti vampir ori nu esti.
  • Matthew asta mai mult are trasaturi de om decat de creatura supranaturala, dar hai sa nu fim rai... In schimb relatia lor a decurs normal, desi uneori era iritanta atitudinea lui Matt - cum ca ar avea destul timp sa se cunoasca si blah blah blah... Si pan' la urma ce Dumnezeu s-a intamplat cu Ashmole, nici acum nu mi-am dat seama. La inceput numai despre asta era vorba si dupa aia... manuscrisul nici nu a mai fost bagat in seama, zici ca nici n-a existat vreodata. Volumul doi probabil ca o sa-l citesc candva, intr-o zi cu soare in care chiar nu o sa mai am ce citi si o sa ma plictisesc de moarte, deci Litera... nu va tare grabiti sa-l scoateti ;)

"Inainte sa-l cunosc pe Matthew, nu parea sa mai fie loc in viata mea nici macar pentru un singur element in plus - cu atat mai putin pentru ceva atat de important precum un vampir in varsta de o mie cinci sute de ani. Dar el se strecurase in niste spatii neexplorate, goale, atunci cand nu eram atenta. Acum ca plecase, eram dureros de constienta de absenta lui. Stand asezata pe acoperisul turnului de paza, lacrimile imi slabeau hotararea de a lupta pentru el. Curand, in jurul meu era apa peste tot. Sedeam intr-o balta al carei nivel continua sa creasca. Desi cerul era innorat, nu ploua. Apa iesea din mine."

"-Vrei dragostea? Vrei sa-i gusti sangele? Sa o faci asemenea tie?
-Sunt multe aspecte pe care nu le inteleg in povestea asta, Hamish, dar trei lucruri le stiu cu siguranta, spuse Matthew cu emfaza, ridicandu-si paharul cu vin de pe podea. Nu voi ceda poftei pentru sangele ei. Nu vreau sa-i controlez puterea. Si in mod cert nu imi doresc sa o transform intr-un vampir. La acest gand il trecura fiori.
-Ramane iubirea. Iata raspunsul. De fapt, stii ce vrei."

"-Ce contine manuscrisul? am izbucnit, pierzandu-mi in cele din urma rabdarea.
-Primele vraji create vreodata. Descrieri ale farmecelor ce tin lumea laolalta. Expresia lui Knox deveni visatoare. Secretul nemuririi. Cum au creat vrajitoarele primul demon. Cum pot fi distrusi vampirii, o data pentru totdeauna. Isi pironi ochii intr-ai mei. Este sursa intregii puteri, din trecut si din prezent. Nu-l putem lasa sa cada in mainile demonilor, ale vampirilor sau ale oamenilor."

duminică, 5 mai 2013

Seriale - Update #2

Se vede ca am avut mai mult timp liber ca am inceput mai multe seriale. Printre care si:

Serialul ii are ca protagonisti pe doi prieteni: Aidan - vampirul (dreapta) si Josh - varcolacul (stanga). Acestia se muta intr-un apartament cu chirie si incearca sa duca o viata normala. Insa sa fi normal nu este deloc usor. Sally - fantoma (centru) isi face veacul prin casa in care a murit suspect. Casa in care acum locuiesc cei doi prieteni anormali. Aventura, pericol, sange, suspans, mister in primul sezon al serialului de succes Being Human US. Va sfatuiesc sa urmariti serialul caci este extraordinar de frumos. Acesta tocmai a fost reinnoit pentru sezonul 4.

Politistul Rick Grimes se trezeste la spital dupa ce o misiune ia o intorsatura neasteptata. Insa la trezirea acestuia, nimic nu mai este cum era odata. Lumea este impanzita de zombie (desi termenul nu este folosit niciodata in serial, decat cel de "Walker"). Acum acesta trebuie sa gaseasca un adapost, alti supravietuitori si in special familia lui care pare disparuta complet. Primul sezon are doar 6 episoade asa ca daca doriti sa-l vizionati, in 5-6 ore il terminati ;) Din toamna- sezonul 4.

DE ASEMENEA A FOST ACTUALIZATA SI PAGINA CU SERIALE TV