Se afișează postări din mai, 2013

Jocurile Foamei Gratuit!

Imagine

Recenzie Darul (Vrajitor si Vrajitoare # 2) de James Patterson

Imagine
Multe multumiri catre minunata librarie onlineLibris, singurul nostru sponsor, care ne-a oferit cartea cu mult drag pentru a o recenza.

Cei doi frati vrajitori: Whit si Wisty Allgood urmeaza a fi executati pe rand in fata unei multimi. Insa in locul lui Wisty este ucisa Margo, o buna prietena a acesteia. Vrajitorii reusesc sa fuga si sa se adaposteasca alaturi de alti copii, printre care Sasha, Emmet- care face o pasiune pentru Wisty, si Jeanine- care-l place pe Whit. Acestia participa si la un concert rock in Garfunkel, departe de Noul Ordin. Insa daca va ganditi ca tinerii au scapat de Noul Ordin si de Cel Care Este Unicul, va inselati amarnic. Acesta doreste sa-i ia Darul lui Wisty: adica cel de a controla elementele, in special focul.

Daca va reusi acesta sa obtina ce vrea de la cei doi tineri, vedeti in al doilea volum al seriei: Darul.

Ok, de unde sa incep? Va spun de pe acum ca aceasta a doua carte are mai multa actiune decat prima, desi poate fi uneori destul de irit…

Street Magic (Black London #1) de Caitlin Kittredge

Imagine
Numele ei este Pete Caldecott. Avea doar 16 ani cand l-a intalnit pe Jack Winter, un minunat mag care a fermecat-o cu vrajile lui. Dar un spirit pe care Jack l-a invocat l-a omorat in fata ochilor lui Pete- sau cel putin asa credea ea. Acum, Pete fiind un detectiv, investigheaza cazul unei tinere fete rapite de pe strazile Londrei. Prezicerile unui informator au condus politia direct la fata... dar cand Pete intalneste informatorul, este socata sa afle ca este nimeni altul decat Jack. Dependent de heroina, Jack ramane o umbra a ceea ce a fost vreodata. Dar este in stare sa-i spuna lui Pete exact unde se afla rapitorii lui Bridget: in lumea supranaturala a zanelor. Chiar daca si-a petrecut ani negand prezenta supranaturalului, Pete il urmareste pe Jack in lumea invizibila de dincolo, unde spera sa descopere adevarul despre ce i s-a intamplat lui Bridget- si ce s-a intamplat cu Jack in acea zi intunecata demult trecuta...

MICUŢELE MINCINOASE vă dau acum întâlnire şi la LEDA, şi la PRO CINEMA!

Imagine
Serialul TV realizat de ABC Family, Alloy Entertainment şi Warner Horizon Television după seria bestseller MICUŢELE MINCINOASE de Sara Shepard –publicată şi în România de Editura LEDA – este difuzat incepând din data de 29 mai, ora 20:00, de postul de televiziune Pro Cinema.

Le puteţi urmări pe Aria, Hanna, Spencer si Emily de luni pâna joi, de la ora 20:00.

Seria Micuţele mincinoase, din care Editura Leda a publicat pâna in prezent 4 volume în ediţie de librărie, dar şi o serie bonus pentru fani, în ediţie de buzunar – Micuţele mincinoase şi secretele lor (4 volume) – s-a bucurat de un mare succes încă de la lansare, iar difuzarea serialului TV in România, aşteptată cu atâta nerăbdare de cititori, nu va face decat sa sporească interesul pentru aceste minunate cărţi dedicate tinerilor… de toate vârstele!

Vezi aici trailerul serialului TV:

Coperti Georgina Kincaid de Richelle Mead

Imagine
Foarte draguta tipa de pe copertile din strainatate.Imi plac si ale noastre dar si acestea.Sunt frumoase!

Reducere la Fetele Gallagher cu Bravo!

Imagine

Recenzie Dezvaluiri de Sucub (Georgina Kincaid # 6) de Richelle Mead

Imagine
Georgina pe langa meseria de sucub isi ia o noua slujba ca ajutorul lui Mos Craciun la un mall din Seattle. Viata linistita a acesteia cu Seth este tulburata de o veste neasteptata: Georgina trebuie sa se mute in Las Vegas si sa-si duca in continuare existenta ca sucub lucrand pentru un al arhidemon, Luis. Insa daca totul ar fi atat de usor... Andrea, cumnata lui Seth, se imbolnaveste si cade la pat. Acest lucru ii pune bete-n roate planului Georginei de a-l lua pe Seth cu ea in Las Vegas. Insa toata aceasta mutare pare prea trasa de par, prea grabita de toata lumea. Si de parca nu ar fi ajuns mai vine o veste bomba: Seth are contract cu iadul!

II va fi usor Georginei sa se desparta de iubitul ei? Va mai fi nevoita sa o faca la urma? De ce i se adreseaza Seth Georginei cu numele Letha- primul ei nume, cand acesta nu avea de unde sa-l stie? Si cum Dumnezeu ajunge Georgina in pat cu fratele iubitului ei - Toate in ultimul volum al seriei.

Ah, nu-mi vine sa cred ca s-a termina…

Coperti The Iron Druid Chronicles de Kevin Hearne

Imagine
Niste coperti foarte dragute pentru o serie draguta.Mi-ar placea sa apara si la noi.

Recenzie La Jumatatea Drumului Spre Mormant (Vanatoarea Nocturna # 1) de Jeaniene Frost

Imagine
Catherine Crawfield este pe jumatate moarta. Aceasta umbla de colo-colo prin cluburi si baruri in cautarea vampirilor. Cat doreste sa nimiceasca orice vampir ii apare in cale pentru a se razbuna pentru ce i-a facut unul mamei ei in urma cu 22 de ani. Mama lui Cat a fost violata de catre un vampir si a ramas insarcinata cu Cat. La pubertate, lui Cat incep sa ii apara puteri supranaturale si ciudate. Aceasta isi da seama imediat ca este pe jumatate vampir. Intr-o seara, in timp ce era la vanatoare, Cat il intalneste pe Bones, un vampir chipes si misterios care-i atrage atentia acesteia. Vroind sa-l omoare si pe acesta, Cat se inarmeaza cu mult sex-appeal si o tepusa. Insa lucrurile nu ies intotdeauna cum ne-am dori, iar Cat ajunge sa fie tinuta prizoniera de catre Bones.

Ce intentii are Bones? Se poate increde Catherine in acesta? Va reusi sa-si indeplineasca scopul si sa-si ucida tata sau se va rataci in acest joc periculos?

Un inceput de serie bestial. Nu ma asteptam sa-mi …

Coperti Vampirii Sudului de Charlaine Harris

Imagine
Ultima mi se pare cea mai frumoasa.Abia astept sa apara si continuarile la noi , sa se termine seria.

Recenzie Chemarea ingerului de Guillaume Musso

Imagine
Pe aeroportul JFK din New York doi straini se ciocnesc si din greseala fac schimb de telefoane. Cei doi descopera greseala doar cand ajunge fiecare la casa lui: Madeline Greene care detine o mica florarie in Paris si Jonathan Lempereur-un fost bucatar faimos.
              Din cauza faptului ca totul se petrecea cu cateva zile inaintea Craciunului, cei doi nu pot sa isi returneze imediat telefoanele. Madeline cerceteaza telefonul lui Jonathan si afla ca acesta a fost casatorit cu Francesca, cu care are un baiat si se ocupa de un mic restaurant in San Francisco. Jonathan afla din telefonul lui Madeline ca aceasta este logodita cu Raphael si ca acestia incercau sa aiba un copil. Dar nu dureaza mult pana descopera ca de fapt Madeline face tot posibilul pentru a nu ramane insarcinata, iar tanara femeie e tot mai intrigata cum un chef faimos a pierdut tot.
                Cei doi sunt tot mai curiosi sa afle mai multe unul despre celalalt si nu trece mult pana reusesc acest …

Recenzie Cartea pierduta a vrajitoarelor (Cartea pierduta a vrajitoarelor # 1) de Deborah Harkness

Imagine
Diana Bishop este o profesoara universitara de istorie si in acelasi timp o vrajitoare care-si renega puterile mostenite. Aceasta descopera intr-o biblioteca, in timpul unei cercetari, un manuscris care-i atrage atentia. Insa descoperirea ei aduce cu sine si o serie de evenimente neprevazute. In clipa urmatoare, Oxfordul colcaie de creaturi supranaturale printre care vrajitori, vampiri si demoni. Toti acestia par sa fie cu ochii pe tanara vrajitoare. Diana face cunostinta cu profesorul Matthew Clairmont, un vampir chipes si misterios, dar si cu un vrajitor pe nume Peter Knox care nu se arata a fi prea incantat de descoperirea ei. Matt si Diana incep sa iasa tot mai mult impreuna, pana cand Matt ii dezvaluie acesteia motivul sosirii atator creaturi supranaturale in orasul lor: Manuscrisul pe care l-a gasit, pe nume Ashmole 782, contine secretele tuturor fapturile paranormale.

Poate sa se increada Diana in Matthew, sau doar o foloseste acesta pentru propriile scopuri? O sa reuseasca vraj…

Seriale - Update # 2

Imagine
PENTRU CELELALTE SERIALE VIZIONATE DE NOI DATI CLICK PE SERIALE

Serialul ii are ca protagonisti pe doi prieteni: Aidan - vampirul (dreapta) si Josh - varcolacul (stanga). Acestia se muta intr-un apartament cu chirie si incearca sa duca o viata normala. Insa sa fi normal nu este deloc usor. Sally - fantoma (centru) isi face veacul prin casa in care a murit suspect. Casa in care acum locuiesc cei doi prieteni anormali. Aventura, pericol, sange, suspans, mister in primul sezon al serialului de succes Being Human US. Va sfatuiesc sa urmariti serialul caci este extraordinar de frumos. Acesta tocmai a fost reinnoit pentru sezonul 4.

Politistul Rick Grimes se trezeste la spital dupa ce o misiune ia o intorsatura neasteptata. Insa la trezirea acestuia, nimic nu mai este cum era odata. Lumea este impanzita de zombie (desi termenul nu este folosit niciodata in serial, decat cel de "Walker"). Acum acesta trebuie sa gaseasca un adapost, alti supravietuitori si in special familia lui car…

Coperti Kate Daniels de Ilona Andrews

Imagine
Niste coperti foarte frumoase , dar care e faza cu leii??