In mintea unui blogger - Partea I (Primele 33 de intrebari)

1) Sexul?
Cipryan: Aici cei “smecheri” vor raspunde ceva gen: “de 2 ori pe zi”. Buna gluma… noroc ca nu am auzit-o decat de vreo 300 de ori. *rolling eyes* Dar ca sa raspund la intrebare, Masculin.
Cindy: Feminin 

 2) Dacă ai putea întâlni pe oricine de pe Pământ, cine ar fi?
Cipryan: As fi zis Britney Spears, deoarece sunt un mare fan, dar dupa ce am vazut cum s-a comportat cu un fan de-al ei in cateva faze unde a fost jurat la X-Factor, nein, multumesc. Asa ca, revenind la intrebare, Demi Lovato.

Cindy: Pe marele Creator.

 3) Ia cartea care îți este cel mai aproape, dă la pagina 23, transcrie rândul 17.
Cipryan: “Maine este ultima zi inainte de vacanta de primavara, nu-i” (din Conexiunea de Imogen Howson)
Cindy: “ – Uneori.”

 4) La ce te gândești în majoritatea timpului?
Cipryan: La viata, in general. La cat de nedreapta poate fi cateodata, la idea de fericire, la totul si la nimic in acelasi timp. De obicei incep cu un lucru si ajung la cu totul altceva, am o imaginatie destul de bogata (zic eu), asa ca nu mi-e greu sa gasesc subiecte.


Cindy: La lucrurile care ma streseaza.

 5) Ce scrie în ultimul mesaj primit de la cineva?
Cipryan: Imi sterg mesajele, nu le pastrez, deoarece n-am de ce. Dar ultimul primit cred ca a fost cel care anunta ca sunt reduceri la elefant.ro. J)
Cindy: Ca am primit minute nationale cadou de ziua mea. ;))

 6) Dormi îmbrăcat/ă sau nu?
Cipryan: Perversa intrebare. Imbracat.


Cindy: Nu as putea dormi dezbracata. Nu am incercat niciodata si nici nu vreau.

 7) Care este cel mai straniu talent al tău?
Cipryan: Nu stiu daca este straniu, dar pot sa-mi ling cotul.
Cindy: Sunt o persoana fara talente, obisnuite sau nu.

 8) Cipryan: Fetele… bune umbla dupa baieti rai; 
 Băieții... buni de obicei nu castiga nimic.
Cindy: Fetele au un loc in care daca le atingi le inebunesti de placere- Inima!
 Baietii la care ne gandim se impart in doua categorii: baietii care ar trebui sa ne placa, dar nu ne plac, si baieti care nu au niciun motiv sa ne placa si totusi ne plac

 9) S-a scris vreun cântec sau poem despre ține?
Cipryan: Nu, dar sincer, cred ca ar fi mai degraba ciudat, decat romantic.
Cindy: Nu chiar despre mine, dar exista un cantec care poarta numele meu

 10) Care a fost ultima dată când ai făcut “the air guitar”?
Cipryan: Cred ca saptaman trecuta cand ascultam ceva piesa misto. Chiar nu tin minte, deoarece nu fac asta de obicei, insa s-a intamplat sigur, de asta imi aduc aminte.
Cindy: Cum am zis sunt fara talente, nici la air guitar nu ma pricep J

 11) Ai vreo fobie mai stranie?
Cipryan: Stranie, nu. Comuna si des intalnita, da. Arahnofobie, aka frica de paianjeni. Ugh
Cindy: Nu stiu daca e chiar o fobie, dar nu suport sobolanii.

 12) Ți-ai blocat vreodată vreun obiect străin în nas?
Cipryan: Nu.
Cindy: Nuuu, de ce as vrea sa imi introduc ceva in nas?

 13) Ce religie ești?
Cipryan: Ortodoxa.
Cindy: Ortodoxa

 14) Când te afli afară, care este lucrul pe care îl faci de obicei?
Cipryan: Plec la facultate, sau dupa cumparaturi.
Cindy: Ma plimb, atenta la lucrurile din jur.

 15) Preferi să fi în fața sau în spatele camerei?
Cipryan: Deoarece nu ma consider foarte fotogenic, in spatele camerei.


Cindy: Cred ca as prefera sa fiu in spatele camerei.

 16) O întrebare simplă, dar extrem de complexă. Trupa favorită?
Cipryan: Sunt tentat sa spun Linkin Park, pentru ca am multe piese de-ale lor care-mi plac, insa raman la Hollywood Undead.  
VS.

Cindy: Off, mda  simpla, dar complexa. Nu cred ca as putea sa ma decid asupra unei singure trupe.

 17) Care a fost ultima minciună pe care ai spus-o?
Cipryan: Nu stiu. Si nu din cauza ca mint mult, ci din contra.
Cindy: “Nu, nu va simt lipsa.”

 18) Crezi în karma?
Cipryan: Da, cred in karma. Adica, daca ai facut rau, ar fi normal sa primesti rau pentru a se echilibra putin balanta. Dar de multe ori din pacate nu este asa.


Cindy: Da, cred. La fel cred si in “Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita”.

 19) Ce înseamnă URL-ul (numele site-ului) tău?
Cipryan: Bookaholic = dependent de carti, guy = tip. Rezultatul: tipul dependent de carti. Ma rog.... ulterior mi s-a alaturat Cindy, insa nu am dorit sa schimb titlul si implicit linkul blogului pentru a nu crea confuzie. Asa ca a ramas "bookaholic".
Cindy: Semnifica dragostea pentru lectura, 

20) Care îți este punctul tău slab; dar cel forte?
Cipryan: Punct slab: familia. Totul pana la familie, deoarece conteaza foarte mult in viata. Cel forte: ca sunt o fire pasnica, poate prea pasnica intr-o luma salbatica. In fine… nici nu stiu daca asta e ceva bun sau nu.
Cindy: Ca punct slab, cred ca ar fi faptul ca imi pierd destul de repede rabdarea. Punct forte: hmm, faptul ca sunt responsabila.

 21) Ai vreo pasiune pentru o celebritate? Dacă da, care e?
Cipryan: Mi-a placut inca de cand eram ceva mai mic Ashley Tisdale, dupa ce am vazut-o pentru prima oara in High School Musical. Si inca imi place si acum. :D
Cindy: Da, am o pasiune pentru Justin Timberlake (dar si pentru Enrique Iglesias), pacat ca e insurat…

 22) Ai făcut vreodată baie în pielea goală în public? (skinny dipping)
Cipryan: Nu. Si nici nu am de gand. Sunt cam pudic si nu as indrazni sa fac asa ceva, pur si simplu nu e genul meu.
Cindy:  Nu, sunt pudica.

 23) Cum scapi de nervi?
Cipryan: Ma enervez cam repede daca ceva nu e pe placul meu sau daca sunt pisalogit incontinuu, dar inspir adanc si ma calmez. Chiar daca ma enervez repede, imi trece la fel de repede. Cateodata mai injur... :D



Cindy: Trag adanc aer in piept si rasuflu prelung si daca nu functioneaza – injur.

 24) Ai vreo colecție de ceva anume?
Cipryan: De carti, desigur. De semne de carte. De niste cartonase “3D” cu Chipicao, din acelea vechi. De abtibilde cu Dragon Ball Z. Si am mai avut cartonase Pokemon, dar nu stiu ce am facut cu ele, cred ca le-am aruncat. Apropos, imi pare tare rau de ele. L
Cindy: Am o colectie de monezi, colectie pe care am cam abandonat-o.

 25) Preferi să vorbești la telefon sau să faci video-chat?
Cipryan: La telefon. E mai accesibil decat video-chat-ul.
Cindy: Prefer telefonul.

 26) Ești fericit cu persoana care ai devenit?
Cipryan: Da, sunt multumit de mine si de persoana mea. Stiu ca asta sunt eu, nu ma pot schimba asa cat pusti din degete, de asemenea stiu ca ma pot baza pe mine. Pentru ca daca nu te poti baza pe tine, pe cine altcineva sa te bazezi?  
Cindy: Pot sa spun ca da, insa ar mai fi de lucrat la cateva aspecte.

 27) Care este sunetul pe care-l urăști; dar cel pe care-l iubești?
Cipryan: Sunetul pe care-l urasc: plescaitul la masa. Sunetul pe care-l iubesc: vocea mamei (caci cateodata mi-e dor de ea, nefiind acasa), dar si vocea unui prieten pe care nu l-am auzit de mult timp. Apropo, pot fi considerate melodiile sunete? Daca da, includ aici si cateva cantece bune.
Cindy: Sunetul pe care il urasc- vecinii care isi fac de lucru cu bormasina cand somnul mi-e mai dulce. Cel pe care il iubesc- glasul mamei.

 28) Care este cel mai mare "Daca" al tău?
Cipryan: “Daca nu ar fi trebuit sa spun asta?”. Cred ca asta e cel mai des daca pe care-l spun, deoarece sunt sincer de obicei, si acest lucru poate deranja multa lume.
Cindy: Daca nu iti place ceva, schimba acel lucru, daca nu il poti schimba, schimba-ti atitudinea (Maya Angelou)

 29) Crezi în fantome? Dar în extratereștrii?
Cipryan: Ioi, ce intrebare… in fantome deocamdata nu cred. Sper sa nu traiesc vreodata sa-mi demonstreze cineva, sau ceva contrarul. Dar in extraterestrii, da, cred. Deoarece este I-M-P-O-S-I-B-I-L sa fim singuri in acest univers. Refuz sa cred ca planeta noastra este singura pe care se poate trai. Asadar, cred in extraterestrii. Era o imagine pe internet care spunea ceva gen: “Daca asteriodul care a sters de pe fata pamantului dinozaurii a fost de fapt o nava spatiala, iar noi suntem extraterestrii?” J) Cam ridicol, dar amuzant. Pun pariu ca nu v-ati gandit la asta pana acum… extraterestrilor.
Cindy: Cred ca unele spirite pot ramane blocate pe pamant si cred ca Universul e prea mare pentru a putea spune cu ceritudine ca planeta Pamant e singura pe care exista viata.

 30) Scoate brațul drept în afară, care este primul lucru pe care îl atingi? Fă la fel cu brațul stâng.
Cipryan: Tableta cu dreapta, o carte cu stanga. Previzibil, huh?Cindy: Cu bratul stang ating tableta si cartea, iar cu cel drept peretele ;)

 31) Îți plac jocurile video?
Cipryan: Mai intrebi? Sunt baiat, e in ADN-ul nostru sa ne placa jocurile video. Imi plac, si inca mult. Cele action-adventure, survival-horror. Preferatele mele: Silent Hill: Shattered Memories, GTA 3 & Vice City & San Andreas Resident Evil 4 & Dead Aim, toate jocurile din seria Tomb Raider, God of War 1 & 2, Super Mario, Lego Indiana Jones, Mortal Kombat, Scooby Doo First Frights & Spooky Swamp. Multe jocuri noi nu pot sa ma joc caci nu am decat un PS2, sper ca in curand sa-mi pot achizitiona un PS3 pentru momentele in care ma plictisesc.
Cindy: Da, dar nu m-am mai jucat de ceva vreme.

 32) Care este cel mai oribil loc în care ai fost?
Cipryan: In iad, intr-un cosmar. Chiar am visat acest lucru. Si a fost infiorator. Era o atmosfera sinistra, in care predomina intunericul si culoare rosie sangerie, cu bare de fier care-ti ingradeau accesul spre alta camera, urlete inspaimantatoare, pamantul care se cutremura sub tine si incapacitatea mea de  reusi sa ajung pe o platforma superioara care se tot misca in sus si in jos. Intr-un cuvant: oribil.
Cindy: E greu de spus, chiar nu stiu ce sa raspund…

 33) Ce preferi: Nordul, Vestul, Sudul sau Estul țării?
 Cipryan: Nord-Vest. :D
 Cindy: Nord sau nord-vest.


Pana la urmatoarele 33 de intrebari, numai bine! ;)

Comentarii