Nou in Bibli # 12

N-am mai avut de mult timp o astfel de postare in care sa va aratam ce noi titluri s-au adaugat in bibliotecile noastre. Nu toate sunt neaparat noi, dar sunt titluri pe care nu le-am mai aratat, asa ca uitati-le:


Uratii si Frumosii am reusit sa mi le cumpar de la InMedio cu doar 10 lei/volum. Le-am gasit din intamplare, dar cand le-am gasit mi le-am si luat :)). Obsidian, Onix si Anna in Vesmant de Sange le-am primit de la Grupul Editorial Corint in luna aprilie. Cei 100 am primit-o luna trecuta de la libraria online Libris, iar Focul am castigat-o la un concurs. 

Intamplare amuzanta: Ramai vesnic vrajitoare am gasit-o la Cora la doar 10 lei si am zis ca vreau sa mi-o cumpar. Cand am ajuns la casa de marcat mi s-a spus ca s-a schimbat pretul si ca nu mai este 10 lei, ci 34. Cica au uitat fetele sa puna noul pret pe carte. Casierita  mi-a spus sa platesc cei 34 de lei daca vreau cartea, si sa ma duc la biroul de informatii sa-mi restituie cei 24 de lei. Asa ca asta am si facut. Am platit 34 si mi s-au dat inapoi 24. *facepalm*


Al cincilea val am primit-o in aceasta luna de la libraria online Libris, iar in martie am primit Magicienii. Restul (Robotii, Insurgent, Four, Vrajitorul din Oz) le-am primit de la Grupul Editorial Corint.


 Cam atat cu cartile mele, iata si cele ale lui Cindy







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow