Amintirile vraciului (din seria Cronicile Wardstone) de Joseph Delaney

  • Cărţile din seria CRONICILE WARDSTONE de Joseph Delaney s-au vândut în peste 2.000.000 de exemplare şi au fost traduse în peste 26 de limbi;
  • Filmul se află în producţie la Warner Bros.;
  • Cărţile din seria CRONICILE WARDSTONE de Joseph Delaney s-au vândut în peste 60.000 de exemplare în România.
John Gregory este cel de-al şaptelea fiu al celui de-al şaptelea fiu, ceea ce înseamnă că el poate vedea şi simţi toate creaturile întunericului.
În cartea de faţă, povesteşte că în tinereţea sa a trecut printr-o întâmplare primejdioasă, împrejurare în care l-a cunoscut pe Vraciul de la acea vreme.
Nu peste foarte mult timp, destinul lui avea să se schimbe...
Cineva trebuie să înfrunte întunericul!
„Deodată, în faţa mea s-a ivit ceea ce mi se părea a fi o căsuţă dărăpănată. Una dintre ferestre era bătută în scânduri, alta avea geamul spart, iar uşa din faţă atârna în balamale, deschisă. Părea un adăpost tocmai bun pentru cât avea să dureze vremea rea. Dar abia am păşit înăuntru, că mi-am şi dat seama că făcusem o greşeală fatală!
În jur erau semne că cineva fusese acolo de curând. Cenuşa focului încă fumega în vatra aflată în odăiţa din faţă şi, pe pervazul ferestrei, am observat un muc de lumânare groasă, din ceară neagră.
Văzând înfricoşat toate acestea, inima a început să-mi bubuie de spaimă. Se spunea că vrăjitoarele foloseau astfel de lumânări a căror culoare neagră provenea de la faptul că, în ceara topită, era amestecat sânge! Cocioaba se dovedea a fi cotlonul unei vrăjitoare!”

Comentarii