miercuri, 24 februarie 2016

Recenzie Mostenitoarea Focului (Tronul de clestar # 3) de Sarah J. Maas

Celaena Sardothien pleaca de la curtea regelui din Adarlan spre Wendlyn, in speranta ca o va gasi pe matusa sa Maeve care sa-i ofere raspunsuri in legatura cu cheile Wyrd; chei care ar putea readuce magia peste intregul tinut. Insa pentru a ajunge la Maeve, Celaena (sau Aelin Ashryver, acum ca s-a aflat despre adevarata ei identitate) trebuie sa se antreneze alaturi de printul Rowan Whitethorn pentru a-si putea controla darul magic: focul. Antrenamentul ei va deveni unul dintre cele mai dificile lucruri pe care le-a avut de facut Celaena vreodata. Intre timp, la curtea din Adarlan soseste Aedion Ashryver, varul lui Aelin, care incepe sa discute cu capitanul garzii, Chaol despre metodele sangeroase si nemiloase ale regelui din Adarlan si despre inelele sale stranii care pot controla mintea celor care le poarta. Antipatia lui Aelin fata de regele din Adarlan devine din ce in ce mai mare. Insa va reusi ea sa treaca de testele puse la cale de matusa ei, va putea ea sa se intoarca teafara la cel pe care il iubeste si, cel mai important, va reusi ea sa puna capat tiraniei regelui?

• Daca pana acum am urmarit un singur fir narativ pe parcursul celor doua volume Tronul de clestar si Diamantul de la miezul noptii, in cel de-al treilea volum avem parte nu de unul, nu de doua, ci de trei fire narative. Primul o urmareste pe Aelin si pe Rowan in aventura lor impotriva creaturilor intunecate si in antrenamentul lui Aelin. Cel de-al doilea ne relateaza ce se intampla la curtea din Adarlan in tot acest timp in care Aelin este plecata: planul lui Aedion de a-l dobori pe rege si relatia care se creeaza intre printul Dorian si vindecatoarea Sorscha; iar ultimul ne prezinta competitia nemiloasa la care se supun vrajitoarele Dinti-de-fier, alcatuite din trei clanuri: Sange-Albastru, Cioc-Negru si Picioare-Galbene; competitie in urma caruia se va stabili care dintre aceste clanuri este mai puternic si cine va fi mostenitoarea si, in acelasi timp, conducatoarea sabatului.
  • Ne este prezentata o alta Celaena Sardothien, una mai fragila din punct de vedere emotional. Sfasiata de moartea prietenei ei cele mai bune si pusa pe razbunare, Celaena trebuie sa faca fata celei mai mari provocari: amintirile sale reprimate. Ne este dezvaluit si ce s-a intamplat in noaptea in care parintii ei au murit si felul in care a ajuns sa fie sclava lui Arobynn. Evolutia personajului este imensa: de la sclava intr-o mina din Endovier (vol. 0.5 si 1), la asasina regelui (vol. 2), ajungand sa se pregateasca sa devina cea mai puternica regina din cate au fost vreodata.
  • Cel de-al treilea volum a fost unul mult mai amplu, plin de actiune, cu intorsaturi de situatie, multe personaje noi care dau un aer nou povestii si pe care le veti indragi cu siguranta (Rowan, Manon), pericole la tot pasul si cu un sfarsit care te va face sa arzi de nerabdare pana la lecturarea urmatorului volum. Suntem martorii unei aventuri epice, pe taramuri magice, dar in acelasi timp periculoase, alaturi de Aelin si compania. Avem parte de mult suspans si multe lupte sangeroase, insa nu va lasati intimidati de numarul mare de pagini al volumului (650), caci va merita pe deplin.

"Celaena isi cobori pumnalul, fiecare picatura de sange care cadea de pe lama stralucitoare valurind balta de sange de la picioarele ei. Ea isi dadu capul pe spate inspirand adanc. Inspirand moartea din fata ei, absorbindu-i sufletul, razbunare si extaz, amestecandu-se in mecelarirea dusmanului ei. Adevaratul ei dusman. Imperiul Haviliar. Visul se schimba din nou, iar Chaol era tinut sub ea in timp ce ea se unduia deasupra lui, continuand sa-si tina capul dat pe spate, cu aceeasi expresie de extaz pe chipul ei stropit cu sange.
    Adversara. Iubita.
    Regina."

"Nu avea loc in suflet pentru indoiala sau teama. In timp ce mergeau, ea atingea inelul ascuns in buzunar, rasucindu-l intr-una, amintindu-si de planul ei si de ceea ce trebuia sa infaptuiasca inainte de a parasi orasul. Era la fel de regina ca si Maeve. Era suverana unui popor puternic si a unui regat urias.
    Era mostenitoarea cenusii si a focului si nu avea intentia sa se plece in fata nimanui."

2 parti, 68 de capitole, 650 de pagini

NOTA: 5/5

luni, 15 februarie 2016

Recenzie Insula Pierdutilor (Descendentii # 1) de Melissa De la Cruz

In urma cu 20 de ani, toti raufacatorii au fost alungati din regatul Auradon pe Insula Pierdutilor, insula inconjurata de o cupola indestructibila. Cei din Auradon traiesc fericiti, condusi de catre Bestie si Belle, iar raufacatorii isi duc veacul pe Insula. Mal, fata Maleficai este geloasa pe Evie, fata Reginei cele rele din "Alba ca Zapada", pentru ca aceasta este o printesa si pentru ca nu a fost invitata la petrecerea de sase ani a lui Evie. Aceasta gelozie si influenta rea a mamei sale o face pe Mal sa-si doreasca sa o nimiceasca pe Evie. Carlos, fiul Cruellei De Vil, inventeaza o masinarie pentru a putea prinde frecvente de radio si canale la televizor din Auradon. Aceasta masinarie produce o raza care crapa cupola care incojoara insula, iar Diablo, corbul Maleficai, prinde viata. Acesta duce vestea cum ca Ochiul Dragonului, sceptrul magic al Maleficai cu ajutorul caruia isi facea vrajile malefice in trecut, se afla pe insula. De aici pana la o aventura in toata regula nu este decat un singur pas. Cine va fi destul de vrednic sa-i returneze Ochiul Dragonului Maleficai? Va fi Evie, Mal, Carlos sau Jay, fiul lui Jafar?

• Fara indoiala aceasta este o carte pentru copii. Insa nefiind la prima mea intalnire cu Melissa De la Cruz, citind in trecut si seria "Sange Albastru", am zis sa-i acord o sansa. Personajele magice de poveste va vor incanta. Ii vom reintalni pe Belle si Bestie, pe piticii Albei-ca-Zapada, pe Cruella De Vil, Regina cea Rea, Jafar, pe zanele ursitoare, pe mama Cenusaresei, capitanul Hook, papagalul Iago si multe alte personaje atat pozitive si negative din povestile Disney.
    • Vom face cunostinta si cu un personaj nou: Ben, fiul Bestiei si al lui Belle. Acestea urmeaza sa urce pe tron cand va implini 16 ani, asadar Bestia se pregateste sa se retraga. Insa este tanarul Ben capabil sa faca fata indatoririlor regale? Este el capabil sa conduca un regat intreg format din personaje magice, care apropo, isi vor magia inapoi? Dar magia a fost interzisa atat in regatul Auradonului, cat si pe Insula Pierdutilor, asa ca ramane de vazut cum se va descurca mostenitorul tronului Auradonului. Situatia se complica insa cand Ben incepe sa viseze o tanara fata cu par mov.
    • M-a iritat putin personajul Mal, inteleg ca este fiica Maleficai si inteleg ca este un personaj negativ, insa mi s-a parut ca este prea rautacioasa si incearca prea din greu sa-i intre in gratiile mamei sale, plus ca nu prea are un motiv atat de intemeiat (zic eu) pentru care isi doreste sa-i faca rau lui Evie.
    • Per total, a fost o carte bunicica, insa aceasta pot sa zic ca a fost doar prequelul. Aici se prezinta mai mult personajele, imprejurarile in care s-au cunoscut ele, prieteniile care s-au format (sau nu prea), insa adevarata actiune se petrece in filmul Descendentii de la Disney Channel, care continua actiunea de unde a terminat-o cartea. Astfel, pentru o poveste lineara si pentru a intelege mai bine ce si cum, recomand citirea cartii "Insulei Pierdurilor" inaintea vizionarii filmului. O a doua carte a fost deja scrisa "Intoarcerea pe Insula Pierdutilor", care presupun ca va continua actiune filmului. Felicitari Melissei De la Cruz pentru conturarea universului acestuia magic si... asteptam continuarea atat a cartii cat si a filmului.

"Odata ca niciodata, dupa ce au trait toti fericiti pana la adanci batraneti, poate chiar dupa alte adanci batraneti care le-au urmat, toti raufacatorii din lume au fost alungati din Regatele Unite ale Auradonului si intemnitati pe Insula Pierdutilor. Acolo, sub o cupola protectoare care-i tine departe de orice forma de vrajitorie, cei infricosatori, tradatorii, cei cu adevarat inspaimanatatori si ticalosii cei mai periculosi au fost blestemati sa traiasca fara puterea magiei."

"Fusesera invatati ca iubirea e doar pentru cei slabi, pentru cei natangi, pentru cei buni. Iubirea nu era pentru cei asemenea lor. Ei erau raufacatori. Personajele negative. Nu iubeau decat planurile malefice."

"E mai bine sa nu fi cunoscut niciodata dragostea decat sa fii iubit."

27 capitole, 345 pagini

Personaje

COMANDA CARTEA "Insula Pierdutilor" DE MELISSA DE LA CRUZ din sectiunea de carti beletristica de pe Libris

A aparut Arena 13 la editura Corint Junior!

Comandati cartea dand click pe coperta.

duminică, 14 februarie 2016

Seriale noi la TV! (din nou)

Dupa cum bine v-am obisnuit, va prezentam noile seriale care ajung si pe micile noastre ecrane. Iata care sunt acestea:

The Blacklist (RO: Lista Neagra) vine la ProTV de miercuri, 17 februarie 2016, de la ora 23:00 de luni pana joi.

Nashville (RO: Nashville - Orasul muzicii) vine la DivaUniversal din 29 februarie 2016, cu 2 episoade in fiecare luni seara de la ora 21:00.

HBO  ne aduce Vinyl de luni, 15 Februarie 2016, de la ora 20:00.

PrimaTV reincepe difuzarea serialului Intelligence (RO: In umbra legii) din 22 februarie 2016 de la ora 23:10.

Sherlock Holmes si Dr. Watson revine la tv cu sezonul 4 din 22 februarie 2016 pe AXN, de la ora 22:55.

Si EuforiaTV/Happy Channel isi va continua serialele incepute. Astfel, Downton Abbey si Saving Hope (RO: Pastreaza Speranta) vor reveni din 12 martie 2016.

In curand la Leda Edge - The Crown's Game de Evelyn Skye

Anul acesta la editura Leda Edge - Unravel Me (Atingerea lui Juliette, vol. 2) de Tahereh Mafi

LEDA EDGE sunt pusi pe treaba si ne promit anul acesta volumul doi din seria Atingerea lui Juliette, continuarea cartii Spulbera-ma: Unravel Me. ;)

joi, 11 februarie 2016

Recenzie Blestemul Vraciului (Cronicile Wardstone # 2) de Joseph Delaney

Thomas si Vraciul sunt chemati in Horshaw, unde acestia trebuie sa nimiceasca un Spintecator. Victima Spintecatorului cade chiar fratele Vraciului, Gregory; acesta este ucis si urmeaza sa fie inmormantat in Priestown. Asadar, Tom si Vraciul se indreapta intr-acolo. Dar Priestown nu este un oras ca oricare altul. In catacombele din Priestown salasluieste o creatura infricosatoare si insetata de sange care poate controla mintile victimelor sale, numita Urgia. Pe langa aceasta, legea este facuta de Inchizitor, un tiran fanatic religios care acuza oamenii de vrajitorie si ii ucide arzandu-i pe rug, dupa care le fura bunurile. Parintele Cairns, aflat sub influenta Urgiei, il pacaleste pe Tom sa-i faca o vizita, dupa care il tine ostatic. Nici Vraciul nu o duce mai bine, fiind tinut captiv pana la judecata de catre Inchizitor. Si de parca asta nu era deajuns, blestemul pus pe capul Vraciului, "O sa mori intr-un loc intunecat, departe sub pamant, fara niciun prieten alaturi!"  pare sa se adevereasca din ce in ce mai mult. Vor mai scapa Vraciul si ucenicul sau si de data aceasta sau isi vor gasi sfarsitul in mainile bestiei si a Inchizitorului?

Parerea Mea / Detalii

• Seria continua in mare stil. Cel de-al doilea volum al seriei Cronicile Wardstone este mult mai violent si mai intunecat decat primul. Ciudatul oras Priestown si catacombele sale va va face pielea de gaina, iar intalnirea cu Urgia va va produce un fior pe sira spinarii.
    • Aventura Vraciului, a lui Tom si a lui Alice in lupta impotriva fortelor Intuericului va va tine captivi de-a lungul celor 430 de pagini, cum m-a tinut si pe mine. Ceea ce m-a dezamagit putin a fost atitudinea Vraciului fata de Alice, care a incercat doar sa ajute cat a putut, insa fiind o vrajitoare, este lesne de inteles de ce Vraciul este reticent in a se increde in ea.
    • Observam o evolutie a personajului Alice, este mai puternica, hotarata si nu se da in laturi de la nimic pentru a-l proteja pe prietenul ei, Thomas. Nici Tom nu se lasa mai prejos, acesta desi este uneori mai indecis in privinta metodelor prin care ar putea sa razbeasca impotriva fortelor raului, isi urmeaza instinctele si face totul pentru a-i proteja pe cei pe care-i iubeste, aproape sacrificandu-se pentru binele celorlalti.

"Invatasem cum s-o scot la capat cu vrajitoarele, stafiile, duhurile rele si celelalte creaturi ale raului care bantuie noaptea. Dar oare eram pregatit si pentru incercarea asta? Era vorba despre un duh rau care trebuia inchis, ceea ce, daca treaba era facuta cum se cuvenea, avea sa se petreaca fara piedici. Il vazusem pe Vraci facand-o de doua ori. De fiecare data, tocmise oameni priceputi sa il ajute, iar treaba mersese snur. Dar misiunea mea de acum era putin diferita. Existau deja complicatii."

"Inchizitorul nu e prost [...]. Ii numeste pe oameni vbrajitori, ii matura din calea lui si le ia casele, pamanturile, si banii. Mai mult chiar, ii place ocupatia sa. Are sufletul intunecat. Spune ca face toate acestea ca sa scape Comitatul de vrajitoare, dar este mai crud decat oricare vrajitoare pe care am cunoscut-o vreodata - si asta spune multe."

"Frumusetea este o primejdie cumplita; il leaga pe un barbat mai strans decat un lant de argint pe o vrajitoare"

22 de capitole, 430 pagini

Conflict principal

(Thomas J. Ward VS. Urgia)

NOTA: 4.5/5

Colectia 100% Iubire - acum cu 35% reducere!

miercuri, 10 februarie 2016

Seriale Update # 17

PENTRU CELELALTE SERIALE VIZIONATE DE NOI DATI CLICK PE SERIALE

Dupa ce o filmare cu o hartuire este uploadata pe tot internetul, niste crime sangeroase incep sa bantuie campusul unui liceu din Lakewood. In timp ce Emma si prietenii ei se straduiesc sa supravietuiasca, secrete teribile din trecutul fiecaruia sunt dezvaluite si ne arata ca nici unul dintre acestia nu este nevinovat si ca fiecare dintre ei ar putea fi criminalul Ghostface. Un serial plin de suspans si mister numai potrivit pentru fanii popularei serii de filme Scream, regizate de maestrul filmelor de groaza Wes Craven. Desi acesta nu s-a implicat si in seria televizata Scream, asta nu a facut serialul sa fie mai prost decat filmele. Ce ramane de facut este sa asteptam sezonul 2.

Povestea se concentreaza pe campusul Universitatii Wallace, care este zguduit de niste crime macabre realizate de un asa-zis Diavol Rosu. Criminalul incepe sa ucida fara mila fetele din fratia Kappa Kappa Tau, insa curand vom descoperi ca nici ele nu sunt atat de nevinovate cum vor sa para. Dupa evenimentul tulburator de acum 20 de ani, din 1995, cand una dintre fetele din Kappa Kappa Tau a murit nascand in cada casei fratiei, este randul noilor membre ale fratiei sa descopere circumstantele ciudate in care aceasta a murit si ce legatura au crimele de acum cu evenimentul din 1995. Un serial de comedie-horror si mister care va va tine lipiti de ecrane de-a lungul episoadelor.

Serialul povesteste intamplarile hazlii prin care sase tineri prieteni trec lucrand la o frizerie impreuna. Fosti colegi in liceu, cei sase prieteni: AJ, Danni, Joy, Dan, Mo si Charmaine, dupa absolvire, fiecare au mers pe drumul lor, insa circumstante neprevazute i-au adus din nou impreuna. Acestia acum fac fata impreuna vietii si a misterioaselor cai ale inimii. Un serial foarte amuzant. Recunosc ca l-am vizionat mai mult pentru Ashley Tisdale, fiind una dintre preferatele mele, insa nu am regretat. Glumele sunt de bun gust si pot fi savurate de toata lumea. Pacat ca a fost anulat dupa un singur sezon.

Detectiva Stella colaboreaza cu autoritatile locale din Belfast la prinderea unui criminal pe nume Spector care ucide femeile intr-o maniera mai... neobisnuita. Spector pe de alta parte, duce o viata dubla, ziua este un sot ideal, atent cu copii si sotia, iar seara un criminal insetat. Nu mult timp trece caci situatia se complica pentru Spector, avand-o pe Stella pe urmele sale. Cand viata familiala ii este amenintata, la ce metoda va recurge Spector pentru a scapa basma curata din toata aceasta poveste? Un serial thriller britanic, avandu-i pe Gillian Anderson si Jamie Dornan in rolurile principale, plin de actiune, cu putin episoade per sezon, ceea ce-l face sa fie mult mai usor de vizionat.

Dupa 30 de ani de la evenimentele sangeroase din seria de filme Evil Dead, cand Ash si prietenii sai au dezlantuit un rau de neimaginat in lume din cauza Cartii Mortilor, Ash se intoarce pentru a pune capat povestii de groaza. Spirite malefice care-i fac pe oameni sa se transforme in niste creaturi insetate de sange ameninta viata lui Ash si a noilor amici intalniti pe drum: Pablo si Kelly. Impreuna cu acestia, Ash trebuie sa distruga Cartea Mortilor si sa incheie cosmarul. Insa, dupa cum probabil ne-am asteptat cu totii, nu este tocmai usor sa distrugi raul pe care l-a dezlantuit cartea. Un serial de groaza foarte bun care merita mai multa atentie din partea tuturor. Fanii genului horror si a serialului The Walking Dead il vor indragi mai mult ca sigur, cum am facut-o si eu.

Viata tanarului Nate, seful unui restaurant din Portland, este data peste cap cand acesta o surprinde pe mama sa impreuna cu cel mai bun prieten al sau. Aceasta incearca sa accepte noua relatie a mamei lui, insa cu siguranta nu-i este usor. Pe langa asta, Nate incearca sa-si gaseasca si el pe cineva si are impresia ca soarta nu este in favoarea lui. De aici la numeroase intamplari amuzante nu este decat un pas. Un serial de comedie bunicel a carui prim sezon a avut 9 episoade.

Serialul se concentreaza pe cinci prieteni care vor sa-si indeplineasca visele. Initial, fiecare a avut vise mari (Miles sa devina model pentru Calvin Klein, Sophia sa devina autoare, Lou sa urmeze dreptul, Raviva sa urmeze o cariera in muzica, iar Daphne sa aiba doar... succes) si au fost foarte determinati sa le indeplineasca, insa vor descoperi ca propria piele ca viata nu este atat de usoara pe cat cred ei.

Dupa ce un obiect staniu aterizeaza pe Pamant, o sursa de energie stranie produce moartea a cinci straini, care insa reinvie dupa cateva clipe. Acestia incep sa posede abilitati stranii: Erin poate sa-si paraseasca trupul, controlandu-si spiritul, Peter are super-forta, Raul poate citi gandurile, Joshua are viziuni apocaliptice, Koa poate sa-si schimbe forma, iar Zahir manipuleaza electricitatea. Acestia devin Mesageri in urma sursei misterioase care i-a lovit si trebuie sa opreasca Apocalipsa din a se infaptui daca cei patru Calareti Ai Apocalipsei se reunesc. Un serial slab spre mediocru care a fost anulat dupa difuzarea primelor doua episoade ale primului sezon. Difuzarea a continuat, finalizand sezonul.

Serialul se concentreaza pe Matt Dillon, un agent secret care investigheaza disparitia a doi agenti in misteriosul oras Wayward Pines, Idaho. Matt se trezeste dupa un accident rutier in Wayward Pines, unde o intalneste pe Kate, una dintre agentii disparuti. Aceasta este la casa ei, stabilindu-se in acest oras. Ce nu intelege Matt este de ce tocmai aici cand avea o viata minunata in afara acestui oras straniu. Curand Matt descopera ca nimeni din Wayward Pines nu mai poate parasi orasul, toti fiind supravegheati atent de cineva din afara care-i pedepseste in cazul in care vor sa scape sau in cazul dezvaluirii unor secrete din interior. Cum va proceda Matt in continuare si daca va descoperi toate misterele acestui oras ramane de vazut in acest serial plin de suspans si drama.

Lindy, hackerita geniala de 21 de ani este convinsa de colega ei de camera Sophia sa inceapa intalnirile online. Lindy incepe sa creada ca unul dintre posibilii parteneri de pe internet ar putea fi hartuitorul ei, iar persoanele din jurul ei par sa moara in circumstante stranii. Ea impreuna cu prietenii ei si cu politia incearca sa descopere cine este in spatele profilului online si cine comite aceste crime odioase. Ar putea avea hartuitorul ei ceva legatura cu crimele sau cu rapirea surorii sale de acum trei ani? Descoperiti urmarind primul sezon al serialui. Serial anulat dupa doar primul sezon.

Al patrulea sezon al serialului horror spune povestea Elsei Mars, care conduce un circ impreuna cu prietenii ei si persoanele blamate de societate pentru felul in care arata. Ea si proscrisii ei descopera pe propria piele ca este foarte greu sa conduci un astfel de spectacol cand oamenii incearca sa-si saboteze fiecare incercare. De parca nu ar fi de ajuns, un criminal inspaimantator in costum de clovn incepe sa ucida membrii circului unul cate unul. Va descoperi Elsa cine este in spatele crimelor si va mai reusi sa tina circul in picioare sau se va duce totul de rapa?

PENTRU CELELALTE SERIALE VIZIONATE DE NOI DATI CLICK PE SERIALE

Arena 13 de Joseph Delaney - in curand la Corint Junior!

BINE AŢI VENIT ÎN ARENA 13,
    UNDE RĂZBOINICII LUPTĂ CU ÎNVERȘUNARE,
    IAR MOARTEA FACE PARTE
    DIN REGULILE JOCULUI!

Leif, un tânăr care se înscrie la școala de lupte din Gindeen, are o singură ambiție: să devină cel mai bun luptător în Arena 13.
    Aici, spectatorii fac pariuri despre care luptător va înfige primul sabia în trupul adversarului.
    Iar în meciurile de revanșă, fac pariuri despre care adversar își va pierde viața.
    Dar ținutul Midgard este terorizat de Hob, o creatură malefică ce provoacă din când în când la o luptă pe viață și pe moarte un combant din Arena 13.
    Iar aceasta este exact ce își dorește și Leif, care știe prea bine crimele lui Hob și arde de dorința să le răzbune.
    În primul volum al trilogiei Arena 13, Leif se va înfrunta cu monstrul care i-a distrus familia...
    Chiar dacă acest lucru l-ar putea costa viața.

Mandrie & Prejudecata & Zombi - in pregatire la Leda Edge!

„ESTE UN ADEVĂR UNIVERSAL CUNOSCUT CĂ UN ZOMBI CARE A APUCAT SĂ MĂNÂNCE UN CREIER VA SIMTI NEVOIA SĂ MĂNÂNCE ŞI MAI MULT CREIER.”

Aceasta este prima frază din Mândrie prejudecată zombi, o ediţie extinsă a îndrăgitului roman de Jane Austen, în care apar scene noi-nouţe de măceluri cu zombi şi oase sfărâmate. Povestea începe cu o molimă misterioasă care s-a abătut asupra liniştitului sătuc englezesc Meryton – şi morţii revin la viaţă! Brava eroină Elizabeth Bennet este hotărâtă să înlăture definitiv ameninţarea zombilor, dar curând este distrasă de sosirea în sat a trufaşului şi arogantului domn Darcy. Ceea ce urmează este o delicioasă comedie de moravuri, cu multe dueluri verbale între cei doi tineri îndrăgostiţi – şi cu înfruntări şi mai violente pe câmpul de luptă scăldat în sânge.
    Va putea Elizabeth să nimicească odraslele lui Satan? Şi să depăşească prejudecăţile sociale ale moşierilor cu conştiinţă de clasă? Plină de poveşti de dragoste şi inimi sfărâmate, confruntări cu săbiile, canibalism şi mii de cadavre în putrefacţie, Mândrie prejudecată zombitransformă o capodoperă a literaturii universale într-o lectură captivantă pe care nu o mai poţi lăsa din mână.
    „Declar oficial că sunt mai mult decât fascinat de această carte.” Entertainment Weekly
    „Adevărata întrebare este: dacă domnul Darcy e infectat de molimă,va avea Elizabeth tăria de a-l decapita la timp?” Salon.com

marți, 9 februarie 2016