Îmbrățișarea Nopții (Vânătorul Întunecat vol. 2) de Sherrilyn Kenyon


Dragă cititorule,

Viața este grozavă pentru mine. Am cafeaua mea de cicoare, prăjiturele calde și cel mai bun prieten la doar un telefon distanță. Însă odată ce soarele apune, eu sunt cel mai rău lucru care apare noaptea: comand elementelor și nu cunosc nicio frică. Timp de secole, i-am protejat pe cei nevinovați și am vegheat asupra omenirii, asigurându-mă că sunt în siguranță într-o lume în care nimic nu este niciodată sigur. Tot ce vreau în schimb este o fetiță fierbinte într-o rochie roșie, care nu mai vrea nimic de la mine decât o noapte.

În schimb, primesc o tipă fugitivă de la Mardi Gras care încearcă să mă transforme într-o pradă a  drumului și o femeie frumoasă care îmi salvează viața, dar care nu-și amintește unde mi-a pus pantalonii. Flamboiantă și extravagantă, micuța Rază-de-Soare Lupoaică-Fugară ar trebui să fie femeia perfectă pentru mine. Ea nu vrea nimic altceva decât o seară, nici legături, nici angajamente pe termen lung.

Dar de fiecare dată când mă uit la ea, încep să tânjesc după vise pe care le-am îngropat cu secole în urmă. Cu modurile ei neconvenționale și capacitatea de a mă deruta, Rază-de-Soare este singura persoană de care am nevoie. Dar pentru mine să o iubesc ar însemna moartea ei. Sunt blestemat să nu cunosc niciodată pacea sau fericirea – nu atâta timp cât dușmanul meu așteaptă noaptea să ne distrugă pe amândoi.

- Talon din Morrigant


Citiți și descrierile celorlalte volume din seria Vânătorul Întunecat

Comentarii