Recenzie Debt inheritance- de Pepper Winters- seria Indebted vol. 1



In primul rand vreau sa multumesc fetelor care mi-au zgandarit curiozitatea. Totul a inceput de la Marya_lu si fetele care au continuat, m-au intrigat si nu am mai rezistat- trebuia sa o citesc si eu. Si acum stau si ma intreb de ce mi-a placut asa de mult? Are un subiect dur- si insa e doar inceputul. Nila e umilita, nevoita sa doarma  alaturi de caini, sa serveasca aproape dezbracata, vreo 30 de barbati care au dreptul sa o linga… Si asa cum am spus- asta e doar inceputul. Si atunci de ce am citit-o dintr-o rasuflare? Sunt si eu defecta? Cred ca da…
Jethro e un barbat misterios. Dar foarte dur si intrigant. A primit o educatie dura, menita sa il pregateasca pentru acest eveniment: mostenirea imperiului familiei, dar si torturarea si uciderea femeii Weaver. Desi la inceput i se parea ca Nila e o femeie slaba, incepe sa fie atras de ea. Capitolele lui ne introduc in mintea lui si vedem ca nu ii place atractia si posesivitatea pe care o simte fata de Nila.
Curajul de care da dovada Nila din prima clipa m-a surprins. Trebuie sa isi protejeze familia si pentru asta accepta sa plece cu Jethro. Si cand stie care va fi finalul, gaseste speranta si nu renunta. Este hotarata sa indure totul. Mai mult decat atat: planuieste sa foloseasca atractia lui Jethro impotriva lui si apoi sa termine tot neamul Hawk!
Gaseste sprinjin in mesajele pe care le schimba cu Kite. Apropo de Kite, sunt curioasa care e treaba cu el…
Am ramas cu o intrebare in legatura cu mama lui Nila: stim ca si ea a fost ucisa de catre neamul Hawk, dar cand a fost ea luata din moment ce se precizeaza ca femeile intre 18-24 de ani trebuie sa  plateasca datoria. Iar Nila spune ca mama ei i-a parasit cand avea 11 ani (daca retin bine). Si atunci cati ani avea mama ei cand a ajuns pe mana familiei Hawk? Mi se pare ca e o mica nepotrivire, dar in fine, nu asta conteaza. Conteaza ca stilul autoarei e foarte bun si te tine cu sufletul la gura pagina dupa pagina.
Abia astept sa descopar ce se va intampla, prin care va trebui sa treaca Nila, cum va gasi puterea sa indure tot si mai ales cum se va sfarsi aceasta aventura.



Comentarii