Recenzie Onix (Lux vol. 2) de Jennifer L. Armentrout



Dupa ce Daemon a vindecat-o, Katy este nevoita sa invete sa traiasca cu efectele, deoarece intre cei doi s-a format o legatura. Aceasta legatura e una foarte puternica, iar Katy il poate simti pe Daemon inainte de a-l vedea. El se comporta mai frumos cu Katy si chiar fac un pariu: ca ea nu va rezista pana la anul nou fara a-i spune ce simte. Daemon ii spune ca o place, dar Katy nu este convinsa si pune atractia pe seama conexiunii dintre ei. In plus, MA da tarcoale...
Aparitia unui nou elev- Blake ii atrage atentia lui Katy deoarece acesta pare exact ce are ea nevoie: un baiat normal! Cei doi se imprietenesc rapid, ceea ce nu e deloc pe  placul lui Daemon. El nu are incredere in noul baiat si nu ii place ca Katy petrece timp alaturi de el.
Insa Blake nu este deloc un baiat normal, ci seamana foarte mult cu Katy. El stie prin ce schimbari trece ea si se ofera sa o ajute. Katy isi doreste sa nu mai fie o povara pentru care Daemon sa isi faca griji, ci vrea sa lupte alaturi de luxeni, vrea sa ii ajute. Astfel accepta ajutorul venit din partea lui Blake, in ciuda sfatului lui Daemon.
Ce se intampla intre Katy si Blake? Ce ascunde Blake si ce impact va avea asupra lui Katy? Vor fi Katy si Daemon un cuplu? Pe cine vede Katy in oras? Ce urmareste MA- ul si cine va avea de suferit?

A fost mai frumos acest volum- si cred ca totul are legatura cu schimbarea lui Daemon, a faptului ca el recunoaste ca o place pe Katy. M-a amuzat numele pe care le spunea cand se referea la Blake.
Nu am avut incredere in Will- iubitul mamei lui Katy si ma intrebam care e treaba cu el. Iar despre Blake nu stiam ce sa cred, nu stiam daca pot sa am incredere in el sau nu.
Moartea unui personaj m-a tulburat, deoarece era un luxen nevinovat, care vroia sa o ajute pe Katy.
Relatia intre Katy si Daemon este mai frumoasa, legatura lor- mai puternica. Insa Katy ii ascunde tot ce i se intampla si m-a enervat comportamentul ei.
Daca in primul volum, obsidianul are un rol important, ma intrebam ce legatura va avea acum onixul. Raspunsul l-am aflat spre final.
Per total, mi-a placut acest volum, dar mai este nevoie de ceva care sa ma faca sa ii dau nota maxima.


Comentarii

  1. Vai, ce mult timp a trecut de când am citit această carte. Știu că am citit cred că primele 3 volume din serie, dar apoi am lăsat-o din motive de timp. Mi-a plăcut, oarecum, dar nu e cartea pe care aș avea-o mereu la mine! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!