Recenzie Necunoscutul de Sandra Brown



Cred ca am mai spus asta, dar o sa ma repet- imi place aceasta noua Sandra Brown! Ador povestile in care partea romantica se impleteste frumos cu misterul si suspansul.  Iar in aceasta carte, avem parte de muuult mister, dar si romantism si o atractie periculoasa.
Nu vreau sa repet ce se intampla in carte, fetele care au ctit-o au descris foarte frumos. In schimb as vrea sa ma concentrez pe parerea mea.
De la inceput, mi-am dat seama ca voi avea parte de o lectura palpitanta si asa a fost. A fost ciudat, dar mi-a placut faptul ca nu stiam numele personajului masculin. Apoi autoarea ne conduce pe cai gresite si te face sa te intrebi ce a facut acest barbat. Ce secrete ascunde? Este un om periculos, care se ascunde de politie? Ei bine, totul indica un raspuns afirmativ!
Iar  faptul ca nici el nu ofera un raspuns concret, nu face decat sa adauge gaz pe foc...
Insa daca e un om atat de periculos, de ce se poarta atat de frumos cu Emory? De ce ii repeta ca nu o va rani? De ce e atat de grijuliu fata de ea?
Autoarea te pacaleste in mod constant. Te face sa fi sigura ca autorul atacului e sotul lui Emory.  Acesta are o amanta, iar casnicia cu Emory scartaia. Pe parcurs aflam si alte detalii din relatia celor doi si atunci imi spuneam ca e clar. Ei bine, m-am inselat!
De asemenea, autoarea ne amageste si in legatura cu amanta. Ii spune doar prenumele, insa Emory ii spunea altfel. Deci cand am aflat adevarul, pff- bomba!
Cartea merita toate laudele, pentru ca e senzationala! Daca nu ati citit-o inca, nu ezitati!




Comentarii