Recenzie Completion de Stylo Fantome- The Kane Trilogy 3,5




Tot timpul am avut un zambet pe buze, citind despre viata celor doi, dupa doi ani de convietuire impreuna.
Mi-am dat seama de planul lui Jameson cand a dus-o pe Tate la Hong Kong. Mi-a placut gestul lui- a incercat sa stabileasca legatura dintre Tate si familia ei.Chiar daca totul a fost un esesc,  macar s-a lamurit situatia si s-a rupt orice legatura.
Sanders e un scump in ccntinuare si imi vine sa ma zgarii pe fata pentru ca nu avem parte de povestea lui…
Totul ar fi fost perfect daca Jameson nu dadea cu bata in balta… rau de tot! M-a enervat la culme gestul lui- nici macar o data in viata nu a putut sa faca ceva frumos si romantic pentru femeia pe care spune ca o iubeste.
Din aceasta cauza, acest volum primeste nota 9.



Comentarii