Recenzie Beautiful Torment de Paige Laurens- seria Beautiful 1




Luci este o tanara aflata in ultimul an de liceu. Abia asteapta sa termine liceul si sa mearga la facultate. Este o fata cuminte si desteapta, care face tot timpul ceea ce trebuie.
Acum cunoaste cativa profesori noi, printre care si Dl Harrington- un profesor de chimie tanar, frumos ca pacatul, care ii cade cu tronc. Mai mult decat atat, Luci saliveaza de-a dreptul dupa el. In loc sa fie atenta la cursuri, ea ii urmareste profesorului fiecare miscare, fiecare privire. Se intreaba daca cealalalta profesoara cu acelasi nume ii e sotie, sau sora.
Cand afla ca acea profesoara e sora lui, respira usurata. Desi e constienta cat de periculoasa e atractia pe care o simte pentru Dl Harrington, nu se poate controla.
Cei doi incep sa petreaca mai mult timp impreuna si fiecare pranz ii prindea impreuna, discutand despre orice.
Intr-o zi, Luci apare in biroul lui neanuntata si fara zgomot, insa are parte de o descoperire socanta. Cand Josh (Dl Harrington) isi da seama ca a fost vazut, lucrurile se incing intre cei doi.
De aici, urmeaza nenumarate intalniri pe ascuns, si la fel de multe partide de sex.
Luci si Josh stiu ca ceea ce fac e periculos si chiar isi propun sa inceteze, dar atractia, chimia dintre ei e prea puternica.
Relatia lor evolueaza, iar Luci isi pune in pericol viitorul. Se indragosteste de profesorul pe care il vede doar in spatele usilor inchise, de barbatul care i-a spus ca nu o va duce niciodata la o intalnire, ca intre ei e doar sex si atat.

A fost o poveste draguta, care parca a inceput putin stangaci. Adica m-am plictisit si nu eram hotarata daca o citesc in continuare sau nu. Apoi a inceput actiunea si m-am saturat de atata sex. Nu se intampla nimic in afara de asta. Iar la final, am avut parte de o bomba, care o distruge pe Luci si eu ma intrebam: “Pe bune? De ceeeeee? De ce a trebuit sa spui asta tocmai acum? De ce ai ascuns un lucru atat de important?” Imi venea sa intru in carte si sa il scutur putin si sa o iau pe Luci cu mine- ca sa nu il mai vada niciodata. Deci sentimentele mele pentru Josh sunt amestecate- a fost dragut pe parcurs, dar la final l-am urat!
Luci e doar o tanara naiva, care crede ca povestea ei de dragoste poate avea un final fericit. La inceput m-a enervat putin obsesia ei fata de professor, parca a fost exagerata. Apoi m-am convins ca e o fata fara experienta, care se lasa dusa de val, fara sa tina cont de consecinte si fara sa realizeze ca poate pune in pericol tot ce a construit pana acum.



Comentarii