Recenzie Ugly love de Colleen Hoover



De ceva vreme imi doream sa citesc aceasta carte. Mi-a luat ceva timp, dar am reusit sa o duc la bun sfarsit. Imi pare rau ca am amanat-o, am uitat cat de mult imi place cum scrie autoarea. Dar, acum mi-am amintit de ce imi plac cartile ei: sunt pline de sentimente, de probleme reale, dar si de vindecare.
Mie mi-a placut tare mult de Miles- a fost sincer de la bun inceput, niciodata nu a pretins ceva mai mult. A avut 2 reguli in relatia cu Tate- nu intreba despre trecut, nu te astepta la un viitor. Insa, amandoi au aflat curand ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din… suflet.
Avem parte de doua planuri: prezentul lui Miles cu Tate si trecutul lui Miles cu Rachel. Actiunea din trecut este dezvaluita treptat, pentru ca la final sa aflam ce s-a intamplat atat de grav, ce l-a schimbat asa de drastic pe Miles si de ce nu isi mai doreste iubire.
Miles este un suflet ranit, care are multa dragoste de dat, insa isi refuza sansa la iubire. Considera ca momentele frumoase sunt uitate atunci cand esti ranit, deci iubirea nu merita. El nu poate trece peste ce s-a intamplat, nu poate uita, nu poate ierta.
Tate nu are timp pentru iubire si de aceea aranjamentul cu Miles i se pare potrvit. Tot timpul incearca sa nu gandeasca prea mult ceea ce simte, sa nu analizeze vorbele lui Miles, sa nu investeasca sentimente. Insa inimii nu-i poti porunci…
Cu cat petrece mai mult timp cu Miles, cu atat isi doreste mai mult sa l cunoasca cu adevarat, sa ii adreseze acele intrebari interzise, sa afle totul despre el.
La un moment dat, inevitabilul se produce, iar partea urata a dragostei preia controlul… Important este sa nu lasi aceste momente urate sa te defineasca, sa nu iti refuzi dreptul la iubire din cauza acestor momente.
Miles asta a facut: timp de 6 ani nu a mai avut nicio legatura cu fetele. S-a izolat, s-a inchis si si-a refuzat dreptul la fericire.
Mi-a placut tare mult de Cap- batranelul portar al cladirii. E un om intelept, care stie sad ea sfaturi. El este cel care- spre final, il determina pe Miles sa o caute din nou pe Rachel. E tare emotionant acel capitol, e despre vindecare, iar Miles exact de asta are nevoie.
De multi ori, lacrimile te inunda, asa cum am spus cartea e plina de sentimente, de dragoste.
Din partea mea, primeste nota maxima!



Comentarii