Plăcerile Nopții (Vânătorul Întunecat vol. 1) de Sherrilyn Kenyon



Vezi cum a început totul...

Ți-ai dorit vreodată să știi cum e să fii nemuritor? Să călătorești prin noapte urmărind răul care dă pradă oamenilor? Să ai bogăție nelimitată, putere nelimitată?

Aceasta este existența mea și este întunecată și periculoasă. Eu sunt eroul pentru mii de oameni, dar nu sunt cunoscut de nimeni. Și îmi place fiecare minut.

Sau așa credeam până într-o noapte când m-am trezit încătușat cu cel mai rău coșmar al meu: un contabil. Este inteligentă, sexy, inteligentă și nu vrea nimic de-a face cu paranormalul.

Atracția mea față de Amanda Devereaux este împotriva a tot ceea ce susțin. Ca să nu mai spun că ultima dată când m-am îndrăgostit, m-a costat nu numai viața mea umană, ci și sufletul meu. Acum îmi doresc să cred că dragostea și loialitatea există.

Și mai deranjant, mă trezesc întrebându-mă dacă există vreun mod în care o femeie poate iubi un bărbat ale cărui cicatrici de luptă sunt adânci și a cărui inimă a fost afectată de o trădare atât de sălbatică încât nu este sigur că va mai bate vreodată.
Kyrian of Thrace


Citiți și descrierile celorlalte volume din seria Vânătorul Întunecat

Comentarii