Fantoma (Jurnalele Vampirilor : Vanatorii vol. 1)


Trecutul nu este chiar asa indepartat...
Elena Gilbert si prietenii ei au salvat Fell's Church de spiritele rele care au impanzit orasul pentru a-l distruge , dar salvarea orasului se reduce la un singur lucru : salvarea vietii lui Damon Salvatore.
Moartea lui Damon a schimbat totul.El si fratele lui vampir , Stefan , au fost prinsi intr-o batalie vicioasa pentru inima Elenei.Acum , ca el este dus , Elena si Stefan pot insfarsit sa fie impreuna.Dar de ce Elene nu se poate opri din a visa la Damon?Cum sentimentele Elenei pentru Damon cresc , o noua forta malefica razbate in orasul Fell's Church.Elena a fost in iad si inapoi , dar nimic nu se compara cu acest demon nou.Acesta are un singur tel : sa o omoare pe Elena si pe oricine iubeste aceasta...

TITLU ORIGINAL : VAMPIRE DIARIES : THE HUNTERS - PHANTOM


Comentarii

  1. Cartea aceasta vine in continuarea primelor patru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu , aceasta este prima carte din a treia serie cu jurnalele vampirilor (vine in continuarea ciclului Intoarcerea).Asadar , daca ai citit primele 4 , nu cred ca sa mai intelegi ceva daca o sa te apuci de asta (ma rog...in engleza-> pt ca in romana nu a aparut...inca)

      Ștergere
    2. Aha, deci mai am o serie intre primele patru si astea :) Good to know. Asta este ultima serie?
      Off topic: Ma innebuneste blogspotul... ba ma lasa cu contul de wordpress, ba nu ma lasa si trebuie sa apelez la cel de google.

      Ștergere
    3. da ,aceasta serie (The Hunters) este ultima din jurnalele vampirilor.In total o sa fie 10 carti [inafara de Jurnalele lui Stefan , care este o alta serie].
      BTW : ai citit primele 3 vol. din Jurnalele lui Stefan? Sunt chiar dragute si povestesc cum au devenit ei doi {Damon si Stefan} vampiri si prin ce intamplari periculoase mai trec ei...

      Ștergere
    4. Le-am ratat cand au aparut cu revista si le-am comandat de pe net in urma cu vreo saptamana. Din pacate nu au ajuns inca.

      Ștergere
  2. Eu am aproape toate cartile, imi mai trebuie " Vamatorii" volumul 2 si 3 " Vanatorii : Fantoma " o citesc , deja am trecut de jumatea cartii ,imi plac foarte mult ,dar problema este cu nu gasesc nicaieri volumul 2 si 3 .La ce librarie le-as putea gasi in limba romana ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Volumele 2 si 3 al seriei Jurnalele Vampirilor: Vanatorii inca nu au fost publicate in limba romana. Acestea urmeaza a fi publicate anul acesta sau anul care urmeaza. Datile publicarii lor inca nu se cunosc. Daca iti plac atat de mult eu cred ca mai poti astepta pana vor aparea si pe la noi. ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!