Fior (Lupii din Mercy Falls vol. 1) – Maggie Stiefvater


De multi ani Grace ii observa pe lunii din padurile aflate in spatele casei ei.Un lup cu ochii galbeni – lupul ei – a reprezentat mereu o prezenta fara de care nu mai putea sa-si inchipuie viata.Intre timp , Sam traia doua vieti : iarna , in padurea inghetata , protejat de haita si mereu in compania unei fete neinfricate , iar vara , putine si pretioase luni petrecute ca om... pana cand frigul il facea sa se transforme la loc.
Acum Grace face cunostinta cu un baiat cu ochii galbeni , care i se pare atat de cunoscut , incat i se taie rasuflarea.Este lupul ei , el trebuie sa fie.Dar , pe masura ce iarna se apropie , Sam trebuie sa se lupte ca sa isi pastreze forma umana sau sa riste sa o piarda pe Grace , dar sa se piarda si pe sine... pentru totdeauna.

Fragment : „In intunecimea de la marginea padurii se schimba ceva si l-am vazut oe lupul meu stand langa un copac , narile sale adulmecand carnea din mana mea.Am fost usurata ca l-am zarit , dar mi-a trecut brusc atunci cand si-a miscat capul , si patratul de lumina care venea din usa glisanta i-a cazut pe fata.Vedeam acum ca pe barbie avea sange vechi si uscat.Uscat de cateva zile.Narile i-au servit : simtea mirosul de carne de vita din mana mea.Ori vita , ori familiaritatea prezentei mele a fost suficienta ca el sa faca vreo cativa pasi pentru a iesi din padure.Apoi , inca vreo cativa pasi.Mai aproape decat fusese vreodata.Am ramas in fata lui , suficient de aproape incat as fi putut sa ma intind si sa-i ating blana stralucitoare.Sau sa ii sterg pata rosie de pe bot.”

Titlu : Fior
Titlu original : Shiver
Seria : Lupii din Mercy Falls
Autor : Maggie Stiefvater
Traducator : Laura Frunza
Editura : Rao
Nr. de pagini : 379

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!