Pentru totdeauna (Lupii din Mercy Falls vol. 3) - Maggie Stiefvater

Atunci
Cand Sam a intalnit-o pe Grace, el era un lup, iar ea o fata. Acesta a gasit o cale de a fi din nou baiat, iar iubirea lor s-a transformat dintr-o curiozitate distanta intr-o apropiere intensa.

Acum
Ar fi trebuit sa se incheie povestea lor. Dar Grace nu este facuta sa fie umana. Acum ea e un lup. Iar lupii din Mercy Falls sunt pe cale sa fie ucisi intr-un final, intr-o vanatoare spectaculoasa.

Pe veci
Sam ar face orice pentru Grace. Dar poate un baiat si o dragoste sa schimbe lumea aceasta periculoasa? Trecutul, prezentul si viitorul sunt pe cale sa se uneasca intr-un moment pur- un moment al vietii si al mortii, cu bine... pentru totdeauna.

Nu ratati concluzia palpitanta # 1 bestseller de Maggie Stievater.
In Fior , Sam si Grace s-au cunoscut. In Sovaire , au luptat pentru a fi impreuna. Acum , in Forever , mizele sunt mai mari decat inainte. Lupii sunt vanati.Vieti sunt amenintate , iar dragostea este greu de pastrat cand moartea vine amenintatoare.

Comentarii

  1. Cartea aceeasta are doar 3 volume?!Imi poti spune?!Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da din pacate are doar 3 volume,si nu e doar o carte sunt 3 carti separate

      Ștergere
  2. Îmi poti spune când apare? Şi dacă e la un festival de carţi din braşov??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ceva festival de carti in Brasov nu pot sa-ti spun nimic. Nu sunt de prin zona asa ca sincer habar-n-am. :D Si avand in considerare ca al doilea volum a aparut de ceva vreme, poate ca anul acesta vor scoate cei de la Rao si acest ultim volum. Deocamdata nimic...

      Ștergere
    2. si totusi cand apare carte? eu am mai citit ca apare prin inceputul toamnei si tot nu este specificat o data exacta, dar ce sa mai zic de aparitia ei....

      Ștergere
    3. asa dorii un raspuns clar!! cand isi face aparitia in romania

      Ștergere
    4. Andrei, nu lucrez la Rao si decat sa-ti dau un raspuns eronat mai bine tac. Nu stiu datele de aparatie ale cartilor. Dar pentru tine in mod special (si pentru ceilalti fani ai seriei) am intrebat la Rao despre data de aparitie in urma cu cateva minute. Cand (sau daca) ei vor binevoi sa-mi dea un raspuns, fii sigur ca am sa vi-l comunic si voua. Sa ai o zi frumoasa in continuare.

      Ștergere
  3. A trecut aproape un an si jumatate de la primile postari si nu am nici macar un termen cand s-ar putea sa apara cartea!!!! Poti macar sa ne estimezi o data te rog!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A apărut volumul 3 din seria lupii din mercy falls?

      Ștergere
    2. Nu, nu a aparut. A trecut ceva vreme de la publicarea volumului precedent, nu stiu daca Rao mai are in vedere continuarea seriei.

      Ștergere
  4. Știe cineva cand va apărea a 3 a carte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut ,am cautat volumul 3 dar nu am vazut sa fie tradus si suntem deja in 2019 ...ar fi chiar păcat sa nu mai traducă cei de la Rao si ultimul vol. din serie ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, ar fi pacat. Rao nu prea are tendinta de a abandona serii, chiar daca continuarile apar dupa cativa ani buni... cred ca a fost o serie destul de populara la vremea ei, nu vad de ce nu ar aparea continuarea. Ramane doar sa asteptam. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!