Leapsa - Ghid de blogging

Doarece am vazut ca multa lume a completat aceasta leapsa care sa-i ajute pe noii bloggeri , m-am decis sa o fac si eu si sa va impartasesc din putina mea experienta in materie de bloggerit.

1.Nu am niciun membru.Ce fac?
Pai , in primul rand trebuie sa-ti faci niste publicitate.Un mesaj pe un chat , un comentariu la un post popular al unui alt blog , 2 mailuri trimise , poate chiar o reclama video (cum am si eu - verificati arhiva) si uite cum o sa te viziteze lumea.Pentru a-i tine in priza e putin mai greu.Trebuie sa ai niste postari interesante , care sa atraga lumea si sa o faca sa-ti frecventeze blogul.

 2.Cum obtin un sponsor?
Intri pe site-ul unei librari/edituri online si dai click pe sectiunea contact (daca are , uneori gasesti un mail de contact chiar in josul paginii).Ii intrebi pur si simplu daca ofera sponsorizari bloggerilor si vezi ce-ti raspund.Dupa aceea te vor lamuri ei cum sta treaba cu sponsorizarile.

 3.Nw L@s@ n1mn Koment@rii.
Ei na... o sa lase! Totul este sa ai rabdare.Daca esti in stare sa-ti faci un blog ca lumea , o sa vina si comentatorii.Trebuie doar sa fi perspicace , sa le raspunzi la intrebari , sa interactionezi cu ei (nu sa-ti puna o intrebare , iar tu sa le raspunzi dupa 5 luni sau niciodata). :)

 4.Cum fac un concurs?
Ori iti iei o carte din biblioteca proprie pe care sa o pui la bataie , ori ceri carte de la sponsori.Odata facut concursul trebuie sa fi atent.Trebuie sa pui data desfasurarii concursului , ce presupune acesta si niste mici cerinte (de ex. sa te urmareasca cu GFC/cu mailul sau de ce nu , poate fi un concurs de fidelitate).

5.Ce-mi iese din toata chestia asta cu blog-ul?
E-X-P-E-R-I-E-N-T-A.
Atat si poate niste carti de la sponsori. In rest (daca te referi la bunuri materiale) nimic altceva.Oricum , blogul nu se face pentru obiecte materiale , ci pentru experienta.Te ajuta sa-ti faci prieteni, sa comunici cu ei si sa te distrezi alaturi de oameni care impartasesc aceleasi hobby-uri cu tine.

Sper ca ce am scris sa ii ajute putin pe noii blogeri.


Comentarii