Recenzie Chimie perfecta (Chimie perfecta vol. 1) de Simone Elkeles

Vreau sa le multumesc mult de tot celor de la Libraria Online Libris pentru ca mi-au oferit oportunitatea de a citi aceasta carte de dragoste minunata. Desi la inceput am crezut ca nu o sa-mi prea placa, nefiind adeptul cartilor romantice, cartea m-a tinut in priza constant, pe tot parcursul ei. Este foarte captivanta si va va mentine cu sufletul la gura.Va garantez ca nu o sa va dezamageasca. Dragostea inocenta si pura dintre cei doi indragostiti va va atrage cat mai adanc in tainele ei. Autoarea cartii este de un talent rar, iar lectiile de viata si tot odata de limba spaniola pe care ni le ofera sunt inestimabile.Povestea relatata din cele doua perspective ale protagonistilor o sa va incante la culme! Iubitorii de romance si nu numai vor adora aceasta nou capodopera scrisa de Simone!
BAIAT RAU + FATA CUMINTE = CHIIMIE PERFECTA

RECENZIA :

Toata lumea crede ca Brittany Ellis are o viata pefecta. Este sefa majoretelor, are un iubit ravnit de mai multe tipe din scoala, are cele mai bune note si este cea mai populara fata din scoala. Ce altceva si-ar mai putea dori o fata adolecenta?
Ei bine, viata lui Brittany nu este nicidecum perfecta, asa cum credeau toti. Tatal ei lipseste foarte mult de acasa, mama ei o innebuneste fiind o perfectionista, iar sora ei, Shelley, are deficiente mentale.
La ora de chimie, elevii sunt pusi sa faca proiecte pe echipe. Asa ajunge Brittany sa-l intalneasca pe Alex Fuentes, un tip dur si macho care face parte dintr-o banda de cartier: Latino Blood.
Desi la inceput, cei doi noi parteneri nu se suporta deloc, acestia incep sa se conformeze si sa se mai agreeze cat de cat.
Insa, ca povestea sa devina si mai interesanta, Alex face pariu cu unul dintre prietenii lui ca pana de Ziua Recunostintei o sa o aiba pe Brittany.

Dar cand lucrurile incep sa se cam precipite in banda Latino Blood, iar Alex isi descopera trecutul nefast, va putea dragostea interzisa a celor doi noi indragostiti sa reziste in ciuda tuturor obstacolelor?

Fragment din carte:

"Astăzi, Brittany a zbughit-o ca din pușcă de la ore, pe urmele Feței de Măgar. Înainte să plec, i-am văzut pe amândoi prinși într-o discuție intimă, în apropierea terenului de fotbal din spatele școlii. L-a preferat pe el, nu pe mine. Ceea ce nu e deloc de mirare. La ora de chimie, când m-a întrebat ce ar trebui să facem, ar fi trebuit să-i spun să-i dea papucii acelui pendejo. Și-acum aș fi fericit în loc să mă simt mizerabil.Es un carbon de mierda!" (ALEX)


 "Sunt atât de egoistă, vreau ce-i mai bun din ambele lumi. Vreau să-mi păstrez imaginea pe care mi-am construit-o cu atâta efort. Imagine care-l include și pe Colin. Dar, în același timp, îl doresc și pe Alex. Tânjesc să mă las cuprinsă din nou de brațele lui și sărutată până o să-mi tăie răsuflarea." (BRITTANY)


Comanda cartea AICI


Comentarii