Recenzie Frenezia de Francesca Lia Block


La nastere , Olivia (Liv) a fost blestemata.Ajunsa la pubertate (mai exact , la varsta de 13 ani) blestemul ii provoaca pentru prima data FRENEZIA.Acesteia ii creste par roscat pe tot corpul si se tranforma intr-un varcolac.
Liv este intr-o relatie cu Corey , un baiat de culoare.Dar pentru a evita certurile cu mama ei din cauza culorii pielii iubitului ei , aceasta se preface ca este cu Pace , un tanar dragut si carismatic care este gay.
Mama ei este un vanator.Ea a ucis multi lupi la viata ei.Atati de multi incat nu-i ajung degetele de la o mana sa numere cati.
Liv incepe sa fie urmarita.Prima oara de catre Joe Ranger , un barbat de varsta mijlocie , iar dupa aceea de catre o femeie niste baieti din padure.

Insa ce intentii au urmaritorii? Ce vor ei de la Liv , proaspata fata transformata in varcolac?
Oare secretul este este in siguranta sau va fi dezvaluit lumii? Dar ce va face mama ei cand va afla ca uciderea lupilor nu a fost intamplatoare si va trebui sa plateasca pentru asta?

Una este sa-ti dezgropi trecutul pentru a-ti afla originile , dar alta este sa traiesti in prezent cu repercusiunile trecutului care inca mai bantuie prin jur.

Parerea mea:

Pai , nu stiu de unde sa incep...Am auzit atat de multe pareri negative despre aceasta carte incat am inceput sa cred eu insumi ca este groaznica.Dar nu a fost deloc cu mi-am imaginat.A fost o lectura incantatoare, care se poate citi intr-un weekend lejer , fara batai de cap.
Lupta lui Liv pentru a-si descoperi originile si revelatiile pe care le are sunt absolut magnifice.Fac cartea si mai interesanta si captivanta.Cred ca totul tine de gusturi.Daca multora nu le-a placut cartea , asta nu inseamna ca nu trebuie sa-mi placa si mie.Am citit-o in 2 zile.A fost usoara , incitanta si nu te-a slabit o clipa.
Francesca chiar a stiut sa puna punctul pe "i" cu aceasta carte.
Cand gasesc o carte asa buna precum aceasta rar imi gasesc cuvintele potrivite pentru a o descrie.Dar , per total a fost foarte frumoasa , stilul de scriere al autoarei a fost usor , cum sa zic..."light".

Daca va plac varcolacii si cartile fantasy , cu siguranta veti adora aceasta capodopera marca Francesca Lia Block.

Comanda cartea AICI sau AICI.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow