Recenzie Frenezia de Francesca Lia Block


La nastere, Olivia (Liv) a fost blestemata. Ajunsa la pubertate (mai exact, la varsta de 13 ani) blestemul ii provoaca pentru prima data FRENEZIA. Acesteia ii creste par roscat pe tot corpul si se tranforma intr-un varcolac.
Liv este intr-o relatie cu Corey, un baiat de culoare. Dar pentru a evita certurile cu mama ei din cauza culorii pielii iubitului ei, aceasta se preface ca este cu Pace, un tanar dragut si carismatic care este gay. Mama ei este un vanator. Ea a ucis multi lupi la viata ei. Atati de multi incat nu-i ajung degetele de la o mana sa-i numere. Liv incepe sa fie urmarita. Prima oara de catre Joe Ranger, un barbat de varsta mijlocie, iar dupa aceea de catre o femeie niste baieti din padure.

Insa ce intentii au urmaritorii? Ce vor ei de la Liv, proaspata fata transformata in varcolac?
Oare secretul este este in siguranta sau va fi dezvaluit lumii? Dar ce va face mama ei cand va afla ca uciderea lupilor nu a fost intamplatoare si va trebui sa plateasca pentru asta?

Una este sa-ti dezgropi trecutul pentru a-ti afla originile, dar alta este sa traiesti in prezent cu repercusiunile trecutului care inca mai bantuie prin jur.


Nu stiu de unde sa incep... Am auzit atat de multe pareri negative despre aceasta carte incat am inceput sa cred eu insumi ca este groaznica, chiar daca nu o citisem inca. Dar nu a fost deloc cu mi-am imaginat. A fost o lectura incantatoare, care se poate citi intr-un weekend lejer, fara batai de cap.
Lupta lui Liv pentru a-si descoperi originile si revelatiile pe care le are sunt absolut magnifice. Fac cartea si mai interesanta si captivanta. Cred ca totul tine de gusturi. Am citit-o in doua zile. A fost usoara, incitanta si nu te-a slabit o clipa.
Cand gasesc o carte asa buna precum aceasta rar imi gasesc cuvintele potrivite pentru a o descrie, dar, per total a fost captivanta, stilul de scriere al autoarei a fost usor si atractiv.

Daca va plac varcolacii si cartile fantasy , cu siguranta veti adora aceasta capodopera marca Francesca Lia Block.

Comanda cartea AICI sau AICI.


Comentarii