Interviu cu Megan Crewe

1.Ce v-a determinat să începeţi a scrie?

Iubesc sa spun povesti si sa le scriu pe foaie inca de cand eram mic copil.Cum am crescut, prietenii si profesorii incepeau sa devina mai entuziasmati in privinta povestilor mele si am realizat ca poate sunt chiar buna la asta. Ma gandeam ca o sa pot scrie nu numai pentru distractie. Asadar, din tinerete am inceput sa trimit povesti la ziare si reviste incercand sa le fac publice.

2.Ce credeţi despre seria “The Way We Fall”?

Sunt mandra de ea, deoarece este prima data cand am continuat o poveste in mai mult de o carte si mi-am propus sa largesc orizonturile lumii pentru personajele mele intr-o maniera satisfacatoare. Sper doar ca cititorii sa fie de acord cu asta!

3.Aveţi vreun talent despre care noi nu ştim?

Gluma care circula pe la mine pe acasa este ca sunt o excelenta „Google-fu”.Orice vreau sa caut , gasesc imediat. Sotul meu mereu spune ca el nu gaseste niciodata nimic din ce cauta. Iar eu ii dau un raspuns imediat. Acestul lucru il cam innebuneste ;)

4.Dacă aţi putea fi un super-erou, care ar fi acela?

Nu cred ca as vrea sa fiu un supererou. Cred ca mai degraba as dori sa schimb lumea prin cuvintele mele decat sa zbor de colo-colo facand fapte eroice!

5.Descrieţi-vă în trei cuvinte…

Cu imaginatie bogata. Cinstita. Hotarata.

6.Care dintre cărţile de până acum a fost cel mai greu de conceput?

Dintre cele 2 carti care au aparut pana acum, as spune „The Way We Fall” a fost mai grea. Niciodata nu am scris o carte tip jurnal pana acum, si acest lucru imi necesita gandirea in privinta stilului de scris. De asemenea trebuie sa tin minte povestea care vreau sa o spun in urmatoarele carti, si sa ma asigur ca volumul are un final cat de cat, chiar daca povestea nu se termina.

7.De care carte sunteţi cea mai mândră că ati citit-o?

Nu ma prea simt eu mandra de ceea ce citesc in general, deoarece lecturarea unei carti o fac pentru distractie si daca o carte este greu de inteles si chiar nu-mi place, o las balta.

8.Aveti vreun autor care v-a inspirat?

Multi! Sunt inspirata de autori ca Scott Westerfeld si Maureen Johnson care sunt capabili sa scrie intr-o gama larga de genuri si sa atraga multi cititori!

9.Ceva gânduri pentru fanii români?

Fiti insistenti in materie de ce carti va plac. Bate-ti la cap pe cei de la edituri in privinta cartilor care inca nu au fost publicate si poate ca va vor asculta. Si sa stiti ca noua chiar ne place sa auzim vesti de la voi , asa ca va multumim!
Cu drag, Megan.





In Romania, doar "Mai las-o moale cu fantomele"/ "Fantomele ne stiu toate secretele" a aparut la editura Leda.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow