Recenzie Bestia de Alex Flinn


        Kyle Kingsbury are tot ce isi poate dori: e tanar, frumos, bogat si popular. Dar sta prost la capitolul caracter, pentru ca find popular, fiul un stirist cunoscut, Kyle s-a pierdut intr-o lume in care numai infatisarea fizica conteaza. Astfel el intra intr-un conflict cu o fata ciudata de la scoala, care este de fapt o vrajitoare.
        Vrajitoarea, pe numele ei Kendra, il transforma pe frumosul Kyle intr-o... ei bine, bestie! O bestie, cu par peste tot, gheare mari si colti ascutiti. Singura metoda de a scapa de acest blestem este sa se indragosteasca si sa fie si el iubit de fata respectiva. Problema este ca Kyle nu are decat doi ani la dispozitie, metamorfozati in doua petale de trandafiri.
        Alungat de tata, Kyle este nevoit sa se izoleze intr-o casa cu o menajera batrana si un meditator orb. Dar sansa ii surade lui Kyle cand in casa ii patrunde un hot drogat care ii promite ca isi va aduce fiica daca il lasa in libertate. Tanarul stie ca aceasta e sansa lui de a scapa de blestem si pregateste totul pentru venirea fetei.
        Dar va reusi oare sa cucereasca o fata neimpresionata de lucrurile materiale? O fata diferita de toti cei pe care ii cunostea Kyle? O fata care e tinuta prizionera de el?
Fragmente:
"Eram un animal - nu chiar lup sau urs, gorila sau caine, ci o specie oribila care mergea pe doua picioare, care era aproape umana si nu prea. Imi cresteau colti in gura, degetele mele aveau gheare, iar parul imi iesea prin toti porii."

"Doua petale, doi ani ca sa gasesti pe cineva dispus sa priveasca dincolo de hidosenia ta si sa vada ceva bun in tine, ceva ce poate fi iubit. Daca si tu la randul tau o vei iubi, si daca ea te va saruta ca sa o demonstreze, vraja va fi inlaturata, si tu vei reveni la aspectul tau aratos."
"Am iubit-o. Ea a fost singura persoana din viata mea care chiar a vorbit cu mine, care ma stia fara sa-i pese de fizicul meu, fara sa stie de faimosul meu tata; si careia continua sa-i pese de mine - cu toate ca eram o bestie."
"Tu m-ai iubit cand nici macar nu eram om. M-ai sarutat cand nici macar nu avema buze. Ai vazut ceea ce era in strafundul meu cand nici eu nu eram macar sigur de asta."
Parerea mea:
Cartea pare un basm pentru adolescenti cu personaje ca: un tanar care judeca oamenii dupa aspectul fizic, o vrajitoare care ii face viata un calvar, si o "printesa" care ar trebui sa sarute "broscoiul". Dar este mai mult decat atat. Este o carte a maturitatii, a dezvoltarii unui om si reusita acestuia de a deosebi aparenta de esenta.

Iar finalul relativ previzibil este asa cum ne dorim, un final fericit, si cui nu-i plac finalurile fericite?

Comanda cartea AICI


Comentarii

  1. Vroiam si eu sa o citesc intr-o vreme, dar am cam multe carti neatinse asa ca am lasat-o balta pentru moment. Draguta recenzia:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie mi-a plăcut cartea ! Felicitări pentru recenzie ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cartea, dar inca n-am citit-o. Am avzut insa filmul, care nu mi-a palcut. Actorii joaca prost si regia e de duzina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!