Recenzie Damnare (Ingeri cazuti vol. 1) de Lauren Kate

Aceasta prima carte a seriei cu ingeri mi-a fost oferita cu multa caldura de catre cei de la libraria online Libris. Multumesc mult!

Lucinda Price este o tanara de 17 ani care este transferata la scoala de corectie Sword & Cross in urma unui accident teribil petrecut cu Trevor, unul din prietenii ei. Accident care i-a si curmat viata bietului baiat.
Ajunsa la noua scoala, Arriane o ia in primire inca de cand se instaleaza aratandu-si interesul in privinta coafurii extravagante a Lucindei. Curand, cele doua ajung sa fie prietene.
La pranz, in cantina scolii, Molly, o tanara cu probleme de atitudine, o umileste pe noua venita varsandu-si "accidental" mancarea pe biata Luce. La toaleta, Luce o intalneste pe Penn, o alta tanara care o ajuta sa se curete dupa confruntarea cu Molly. Acestea doua devin bune prietene in cele din urma.
Curand, Luce are sa-i cunoasca si pe baieti. Primul care-i sare in ochi Lucindei este Daniel Grigori, un tanar misterios care aparent nu o place deloc. Dar si Cam Briel, care se arata mult mai interesat si mai disponibil decat Daniel.

Dar cand umbrele intunecate revin in viata Lucindei pentru a-i cauza si mai multe probleme, aceasta trebuie sa se hotarasca de partea cui sa fie: a popularului Cam sau a introvertitului Daniel. Iar cand fortele supranaturale isi fac usor loc in vietile celor de la Sword & Cross, batalia dintre bine si rau este inevitabila!

Parerea Mea


Uite ca am lasat putin la o parte cartile cu vampiri si le-am luat in primire pe cele cu ingeri.Si se pare ca bine am facut, caci aceasta prima carte a seriei Damnare de Lauren Kate a fost chiar foarte frumoasa. Mi-a placut mult si chiar ma bucur ca cei de la libraria online Libris s-au decis sa mi-o trimita. A fost o carte plina de actiune care m-a cucerit pe deplin cu descrierile care mai de care, cu atmosfera apasatoare , sumbra si intunecata (tocmai ce-mi place mie). O ador, se pare ca mi-am gasit inca o favorita. Sper ca si celelalte volume sa se ridice asteptarilor.
Am avut un singur moment in care chiat m-am gandit "WTF, Luce? Ce-i cu tine?"Adica, pe bune... Daniel chiar nu se arata interesat de persoana ei, parca era invizibila, inexistenta, iar Cam ii oferea cadouri si era innebunit dupa ea. In ciuda a tot ce a facut Cam pentru ea, atentia Lucindei este indreptata tot spre misteriosul Daniel. Se pare ca aceasta chiar il place.Desi sentimentele ei pentru Cam sunt mixte, acesta nu inceteaza sa-si mai ia gandul de la ea, iar acest lucru chiar mi s-a parut dragut. Adica, in timp ce Luce alearga de colo colo incercand sa afle ceva despre trecutul lui Daniel, Cam ii ofera cadouri si o invita prin oras.
Ma rog, decizia este a lui Luce. Si ca si in orice alta carte de dragoste (sau ma rog, ca-n majoritatea), fata trebuie sa aleaga intre cei doi, dar acest lucru nu se intampla in acest volum, sentimentele lui Luce fiind deja cunoscute.

Oricum, mi-a placut mult si asta este important. Daca va plac povestile cu dragoste si putin paranormal, sigur veti adora aceasta prima carte a seriei lui Lauren Kate.

Fragmente

"Cam era superb si misterios.Nu-si putea da seama cum de se simtea totusi confortabil cand ar fi trebuit sa fie un ghem de nervi - asa cum i se intampla atunci.Voia sa fie chiar acolo unde se afla.Nu-si putea lua ochii de la buzele lui, care erau pline si trandafirii si se apropiau din ce in ce mai mult, facand-o sa se simta si mai ametita.O atinse cu umarul, iar ea simti un fior ciudat in piept.Vazu cum buzele lui Cam se deschideau usor.Apoi inchise ochii."

"Umbrele ii transmisera avertismente in ultimele cateva zile, isi dadu ea seama acum.Spectacolul lor intunecat se transformase deja in ceva vizibil chiar si pentru Penn.Si probabil ca tot asta observasera si ceilalti elevi care fugisera inainte sa vina ele.Luce nu stia ce puteau sa insemne.Insa, daca Daniel se afla acolo, in mijlocul acelei straluciri sinistre...era numai vina ei."

"-Cand vei muri in noaptea asta...vei muri pentru totdeauna.Si cu asta basta.Kaput.In viata asta , nu esti mai mult decat ceea ce pari: o fetita proasta, egoista, nestiutoare si rasfatata, care crede ca lumea supravietuieste sau dispare daca ea se intalneste sau nu cu un baiat chipes de la scoala.Chiar daca moartea ta nu va implini ceva indelung asteptat, glorios sau mare, eu tot voi savura momentul in care te voi ucide.
Luce o privi pe domnisoara Sophia ridicand pumnalul si atingandu-i lama cu degetul."



Comentarii

  1. recenzia ta ma convins si intrun final am citit-o.desi am evitat-o de ulte ori...merita cele 5 stele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!