Recenzie Jocul minciunii de Sara Shepard


           Emma este o tanara care si-a petrecut viata mutandu-se de la o familie adoptiva la alta, dupa ce fusese parasita de mama ei la varsta de 5 ani. Acum, ea are aproape 18 ani si vrea sa termine liceul, dar viata ii este data peste cap cand vede un video cu o fata strangulata cu propriul colier... o fata care arata exact ca ea!
           Emma afla numele surorii ei: Sutton, si ii cunoaste prietenii prin intermediul retelelor sociale. Reuseste sa stabilesca o intalnire cu ea, asa ca lasa totul in urma pentru a-si cunoaste sora de mult pierduta. Dar timpul trece si sora ei nu apare. Apar in schimb prietenele lui Sutton care o confunda cu aceasta si Emma ajunge sa ii ia locul lui Sutton: sta in casa ei, doarme in camera ei, il saruta pe prietenul ei. Dar disparitia neasteptata a lui Sutton o pune pe ganduri pe Emma. Iar cand primeste bilete de amenintare, Emma e convinsa ca ceva rau i s-a intamplat lui Sutton si trebuie sa continue sa se dea drept sora ei, pentru ca altfel ea va avea de suferit.
          Emma patrunde tot mai adanc in viata lui Sutton fara sa stie ca incercarea ei de a afla criminalul, ar putea avea consecinte. Ea afla si de jocul pe care Sutton si prietenele ei il pun in aplicare destul de des: un joc periculos, care distruge vieti, un joc al minciunii unde farsele sunt pe primul loc...
Fragmente:
"Habar n-avem cum functiona chestia asta cu moartea: patrunsesem in lumea Emmei dupa ce-mi dadusem ultima suflare, sau asta se petrecuse zile - luni - mai tarziu? Si cum ajunsese clipul sa fie postat pe internet? Il vazusera si cei din familia mea? Si prietenii? Era vorba de un soi de cerere de rascumparare?"

"Daca nimeni nu avea s-o creada- si daca n-o faceau cei din familia lui Sutton si nici politia, atunci cine? - nu avea de ales. Depindea numai de ea sa inteleaga ce se petrece."
"Eram aici cu Emma, urmarindu-i fiecare miscare, plutind in spatele ei si vazand cum imi preia viata, cum umbla cu prietenele mele si cum se saruta cu iubitul meu. Stafiile bantuie prin lumea noastra atunci cand au lasat treburi neterminate care le impiedica sa treaca mai departe. Poate ca din cauza asta eram si eu aici - sa rezolv propria mea crima."
"Orice se intamplase, nu fusese o farsa scapata de sub control, pusa la cale de mine. Nu eu o ademenisem pe Emma aici. Nu ma jucasem cu nervii ei, doar ca sa-mi dau gata prietenele. Nu-mi folosisem in mod usuratic si nepasator sora geamana pierduta cu multa vreme in urma."
"Simteam gheara propriei mele vinovatii, pentru toate lucrurile pe care le avusesem cu varf vsi indesat in viata si pe care le luasem drerpt cuvenite. Vazusem pierderi in jur, dar moartea nu paruse ceva ce ar putea atinge o fata ca mine. Cat de gresit gandeam!"
Parerea mea:
Jocul minciunii e o carte pe care imi doream sa o citesc de ceva vreme, dar din diverse motive n-am reusit, pana acum. Dar ma bucur ca am reusit sa o parcurg si sa o savurez, pentru ca este o carte de savurat... Mi-a placut foarte mult, cu multa actiune, personaje bine conturate, si mult, mult suspans. Am ramas cu o foarte buna impresie, dar n-am reusit sa imi alcatuiesc o lista clara de suspecti in cazul mortii lui Sutton, asa ca voi cauta raspunsurile in urmatorul volum.


Comanda cartea AICI sau AICI




Comentarii