Recenzie Disparuti (Disparuti vol. 1) de Michael Grant


Totul pare sa fie normal in insorita Californie. Asta pana cand toata lumea care are peste 15 ani dispare. Ramasi singuri in oras, copiii trebuie sa se descurce singuri.Printre ei se afla si cei 2 prieteni buni: Sam Temple si Quinn Gaither. Acestia, in harababura produsa de misterioasele disparitii, o intalnesc pe Astrid Ellison, o fata draguta care-si cauta cu disperare fratele autist. Sam si Quinn se hotarasc sa o ajute pe fata sa-si gaseasca fratele mai mic.
La intoarcere, acestia constata cu surprindere ca unii batausi vor deja sa se faca stapani peste cei mai mici. Zona in care traiesc este supranumita FAYZ (Zona Tinerilor din Fallout Alley) si este afectata de radiatii. De aici si puterile ciudate pe care Sam le are. Secretul acestuia iese la iveala.
Curand, copii descopera ca sunt imprejmuiti de un zid inalt , impenetrabil, care-i separa de restul lumii.





Dar cand un grup de copii de la Academia Coates sosesc in peisaj  si vor sa se afirme prin torturarea celorlalti copii, situatia pare sa se complice. Unde mai pui si faptul ca acestia au puteri asemanatoare lui Sam, ca nimic nu mai este in sfera normalului si ca o bestie salasluieste in Intuneric asteptand momentul oportun pentru a ataca?

Parerea Mea

Oh, vai! cam atat pot spune despre aceasta carte. Mi-a placut foarte mult. In primul rand subiectul m-a atras numaidecat si mi-am dorit sa o citesc imediat dupa ce am citit descrierea ei, insa numai acum am reusit si eu sa pun mana pe ea. In al doilea rand, m-a fermecat inca de la primele pagini. Chiar de la primul capitol, autorul ne-a teleportat in opera si pot sa spun ca in ciuda putinului timp pe care-l am zilnic pentru a citi, tot am reusit sa o termin intr-un timp relativ scut, zic eu Desi sunt multe personaje, ele sunt conturate foarte bine, iar experienta autorului se vede clar. Personajele sunt care mai de care mai frumoase, mai spectaculoase si mai intrigante. Intotdeauna mi-am dorit sa citesc o poveste de genul acesta, cu adolescenti care au puteri supranaturale, intr-o lume distopica, dornici de supravietuire. Insa coltii unora ies la iveala mai repede de cat ar trebui si lupta pentru suprematie nu se lasa asteptata prea mult. Bestia din Intuneric a fost un mister mare pentru mine si sper ca in urmatoarele volume autorul se ne ofere mai multe detalii despre aceasta.
FAYZ nu este deloc precum lumea normala: adolescentii au puterni inimaginabile, animale sufera niste mutatii ciudate, iar atmosfera tensionata nu te slabeste nici o clipa.
Concluzia: Abia astept continuarea care se va numi "Foamea".

Pe coperta ii avem infatisati pe Sam si Astrid

   

Iar pe spate ii avem pe Caine si Diana (2 copii de la Academia Coates)

   

Comanda cartea AICI


Comentarii

  1. si mie mi-a placut!!abia astept vol 2.dar fiind la RAO probabil o sa asteptam mult si bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) buna asta... dar hai sa nu fim rai si sa speram ca vom avea ocazia sa citim continuarile in curand

      Ștergere
  2. Ciprian, aia vut gura aurita! S-a publicat trilogia, 3 vol.!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!