Mini-recenzie Eu Sunt Numarul 4 (Mostenirile Lorien vol. 1) de Pittacus Lore



John Smith nu este deloc un baiat normal.Acesta este un extraterestru de pe planeta Lorien venit pe Pamant alaturi de cepanul (protectorul) sau pe nume Henri. Venirea lor nu este deloc intamplatoare. Mogadorienii si-au neglijat propria planeta, lucru care a dus la distrugerea treptata a ei. Asa ca s-au hotarat sa invadeze planeta lui John.Lorienii, in cele din urma, au trebuit sa paraseasca planeta si sa caute o alta pe care se poate locui. Insa mogadorienii sunt pe urmele lor si vor sa-i ucida pentru ca intr-un final sa invadeze Pamantul. Noua extraterestri au puteri mai ciudate decat ceilalti. Primii trei dintre ei sunt deja morti. John Smith este numarul patru, si implicit, urmatorul pe lista mogadorienilor.

Daca mogadorienii vor reusi sa puna mana pe John Smith si daca vor reusi sa invadeze Pamantul veti vedea citind primul volum al seriei.


Mi-a placut si nu mi-a placut. Uneori am gasit-o foarte plictisitoare, alte ori  am gasit-o foarte palpitanta. Problemele adolescentine se regasesc si in acest prim volum. Chiar si prima iubire, primul sarut. Pacat ca socoteala de acasa nu se potriveste mereu cu cea din targ. Stilul autorilor nu mi s-a parut prea alert, ba chiar lent. Toata actiunea interesanta s-a petrecut pe ultima suta de metri. Pana la partea interesanta doar blah blah blah...Putina trancaneala despre puterile (Mostenirile) noi aparute, putina trancaneala despre cat de minunata, fantastica, mirobolanta este Sarah, tipa de care se indragosteste John. Sincer, am vazut prima data filmul pe HBO si numai dupa cateva luni m-am hotarat sa citesc cartea. Si pot sa va spun ca in cazul acesta filmul e mai tare decat cartea. Am vrut doar sa incerc lectura, deoarece filmul mi-a placut chiar foarte mult si am sperat ca si cartea sa-mi placa la fel de mult. Nu pot sa spun ca sunt dezamagit dar nici mega-fericit ca am citit-o. O carte mediocra dupa parerea mea, insa ii ofer 3.5 stele. Din cate stiu, volumul doi din serie o sa fie cu un alt personaj principal, dar totusi poate ca o sa ne mai intalnim si cu John...


Comentarii