Recenzie Hex Sau Puterea Farmecelor (Elita Intunecata vol. 2) de Chloe Neill

In primul rand , multe multimiri catre cea mai tare librarie online Libris pentru aceasta carte.Nu uitati ca Libris are si o sectiune de carti in engleza unde puteti gasi cele tari carti care inca nu s-au publicat la noi.Dar hai sa incepem cu recenzia pentru Hex Sau Puterea Farmecelor.

Lily Parker este boboaca in Enclava Trei si in randul Adeptilor. Ziua este doar o eleva normala de la scoala de fate Sfanta Sofia, iar noaptea isi exerseaza puterile magice, printre care si Blestemul Focului, si lupta impotriva raului. Toate acestea impreuna cu cea mai buna prietena a ei, Scout Green.Cele doua prietene mai au timp si sa se intalneasca cu doi tipi simpatici: Jason si Michael de la Academia Montclare, si ei Adepti la randul lor. Jason este un varcolac de care Lily se ataseaza instantaneu, iar Michael continua sa ii faca ochi dulci lui Scout care se lasa greu convinsa.
Cei patru prieteni sunt atacati de niste creaturi taratoare care lasa in urma un fel de ectoplasma. Cu ajutorul Blestemului Focului a lui Lily, cu o vraja de-a lui Scout si cu forta bruta a varcolacului
Jason acestia scapa nevatamati, dar cosmarul este departe de a se fi terminat.

Ce legatura nefasta au Seceratorii cu aceste creaturi ciudate? Ce rol joaca clanurile vampirilor in toata aceasta poveste nebuna si mai ales: Oare Lily va reusi sa-si stapaneasca noile puteri sau o va face de oaie?

Toate aceste raspunsuri le veti gasi citind cartea a doua a seriei.

La inceput am fost foarte incantat de ea, chiar mi-a placut si m-a tinut in priza, dar dupa vreo 150 de pagini mi-am cam pierdut interesul .La fel ca si primul volum, actiunea mi s-a parut prea putina, prea... nu stiu - cusuta cu ata alba. Autoarea a lasat multi termeni neexplicati si uneori a fost greu sa intelegi despre ce era vorba. Plus ca atata fuga continua prin tunele si subsoluri m-a cam evervat. Adica, pe bune, nu pot si ei sa urmareasca creaturile afara, stiu si eu... a fost cam nasoala treaba asta. Dupa cum spuneam, mi-am cam pierdut interesul dupa prima jumatate a cartii, dar acesta a revenit pe la final cand imi venea sa-mi dau in cap cu ceva. Hmm, nu va pot spune prea multe caci as oferi spoilere. Tot ce pot sa spun este: Lily + Jason = LOVE => O relatie imposibila. De ce? Pai, asta va trebui sa aflati singuri ;) Oricum, m-a cam intristat acest lucru, dar in acelasi timp mi-a schimbat putin parerea. Cand eram pe la mijlocul lecturii am hotarat sa-i dau doar trei stele, dar uite ca m-am razgandit si am sa-i acord patru. Astept volum al treilea sa vad ce se mai petrece si sa descopar finalul povestii magice a lui Lily.Sa vedem daca ultima carte a seriei o sa ma impresioneze sau nu... Sincer, nu prea cred ca o sa o faca.

Citat:

"Uneori nu-ti poti da seama cum se termina povestea pana nu o citesti pe toata."
(Sebastian)