Recenzie Cincizeci de umbre ale lui Grey (Cincizeci de umbre vol. 1) de EL James

Deoarece prietena si colega ei de camera, Katherine Kavanagh, este bolnava, Anastasia Steele se maniac al controlului''? Un tip caruia ii place sa domine si care se transforma intr-o cu totul alta persoana in timpul jocurilor erotice. Oh oh, Ana nici nu stie ce o astepta...
vede nevoita sa mearga chiar ea in Seattle pentru a-i lua interviu domnului Christian Grey. Acesta este un mare investitor care urmeaza sa tina un discurs important la ceremonia de absolvire. Inca din timpul interviului, misteriosul domn Grey incepe sa o tulbure pe domnisoara Anastasia. Nu dupa mult timp de la interviu, galantul domn Grey isi face aparitia la magazinul la care lucreaza Anastasia, spre surprinderea acesteia. Insa situatia se incinge, iar Ana se simte din ce in ce mai atrasa de Christian. Dar de unde sa stie ea ca acesta este de fapt un ''

Sa stiti ca imi este greu sa fac o recenzie la aceasta carte. Este o poveste erotica incantatoare. Dar acum sa nu credeti ca numai asta contine cartea, NU! Este o poveste de dragoste veritabila. Inca de la inceput se simte tensiunea sexuala care pluteste in aer.In aceasta aventura Ana are doar doua prietene : Vocea interioara si Zeita intima.Vocea interioara care nu mai tace (si cateodata este enervant) si care cateodata  influenteaza deciizile Anastasiei.Ugh , daca ar mai tacea si ar lasa-o pe Ana sa faca ce vrea...In fine...si Zeita intima care intotdeaua "jubileaza" in prezenta domnului Grey.
Of , draga domnisoara Ana , cand vei invata sa nu-ti mai dai ochii peste cap , caci altfel vei fi pedepsita de Christian? Cand vei invata sa-l respecti si sa ii te adresezi intotdeauna cu Sir? (Mai ales cand e in dispozitia aia...). Am crezut, la inceput, ca Ana pentru domnul Grey este doar o alta tipa pe care o vrea in patul lui si pe care vrea sa o faca Supusa, dar m-am inselat. Acesta a inceput chiar sa tina la ea si a devenit din ce in ce mai innebunit si prins in mrejele ei. Christian pe cat este de autoritar, pe atat de sensibil. Iar Ana este adorabila, cauta multa dragoste, insa se teme ca nu o va gasi la Christian. Daca relatia neobisnuita a acestora va reusi sau va esua veti vedea citind primul volum al seriei.

Anastasia - Naiva , Supusa , Nesigura
Christian - Arogant , Dominant , Vulnerabil

NOTA: 4/5