Nou In Bibli # 6

Hmmm , de mult timp nu am mai postat in aceasta categorie.Acum ca am mai adunat cateva carticele hai sa vi le arat si voua.Singurul nostru sponsor fiind Libris , nu tare avem multe carti primite , dar ne multumim si cu atat.Multumim prietenilor nostri de la Libris pentru ajutor!




Acestea le-am primit de la Libris in curs de 4 luni.


Pachetul cu Sange Albastru l-am luat la un super pret de Vinerea Neagra , iar Eve # 1 am cumparat-o dupa ce Cindy a castigat volumul 2 la un concurs.

Acestea le-am cumparat impreuna cu Bravo/Bravo Girl





















Aceste carti le-am cumparat impreuna cu diverse reviste ;)




Recenzia carei carti noi v-ar placea sa o cititi pe blog?

Comentarii

  1. vrajitor si Vrajitoare nu prea mi-a placut, dar celelalte carti par super! Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! ;) Mie unul mi-a placut Vrajitor si Vrajitoare.Acuma nah...fiecare cu gusturile lui

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!