Recenzie Atingerea Umbrei (Academia Vampirilor vol. 3) de Richelle Mead

Cei de la Academia Sf. Vladimir se pregatiesc de munca de teren, asa ca fiecarui moroi ii este atribuit un dhampir  care sa-l protejeze. Eddie Castille este pus in echipa cu Vasilissa Dragomiriar Rose Hathaway cu Christian Ozera. Timp de sase saptamani, acestia vor trebui sa le faca fata gardienilor deghizati in strigoi si atacurilor surpriza ale acestora. Insa cand Rose incepe sa vada fantome, mai exact pe cea a lui Mason, situatia se complica. Acest lucru incepe sa o incurce la munca de teren, insa pastreaza secretul doar pentru ea, considerand ca nu este necesar sa stie toata lumea ca ea vede fantome. Judecarea lui Victor Dashkov urmeaza sa se faca peste cateva zile, iar cei de la Academie (elevii) nu sunt chemati, spre disperarea lor.


Ce se va intampla cu Rose? Va continua aceasta sa vada fantome? Va fi Victor eliberat? Ce va zice Rose cand va afla ca Regina are planuri mari cu Lissa? (Planuri care nu-l includ si pe Christian). Un atac al strigoilor se pregateste , atac care va lua Academia pe nepregatite. Pana unde poti ajunge pentru a-l salva pe cel mult iubit?

OMG este expresia care ar putea descrie acest fabulos volum din populara serie "Academia Vampirlor". L-am adorat, pur si simplu. Nici nu stiti ce o sa va astepte in acest volum plin de peripetii, pericole, dragoste si aventuri care mai de care. Este imbacsit cu actiune tumultoasa care te face sa te lipesti cu mainile de el si sa nu mai vrei sa-i dai drumul. Desi mi-a luat doua saptamani sa-l termin, am o scuza: scoala mi-a ocupat majoritatea timpului. :D sorry daca v-am facut sa asteptati prea mult recenzia. Pur si simplu veneam acasa si nu avem niciun chef sa citesc, ma simteam extenuat, dar intr-un final, am reusit sa-l termin si am ramas cu gura casca la cat de minunat a fost. Asteptati-va la neasteptat. Nici macar nu am banuit ce avea sa se intample si am ramas uimit, pe bune... Rose este cea mai tare si nu am niciun dubiu cand spun asta. Insa finalul m-a surprins si enervat, dar a fost in acelasi timp absolut fantastic. Nu vreau sa va dau vreun spoiler, dar pot sa va zic ca la asta nu ma asteptam din partea lui Rose si a lui Dimitri. Acum, imaginati-va voi ce s-a intamplat ;) Abia astept sa citesc urmatorul volum al seriei, insa o sa mai aiba de asteptat, caci am alte carti , momentan, care asteapta sa fie lecturate. Pana atunci, eu va sugerez sa incepeti (daca nu ati facut-o inca) seria caci merita toti banii.

ACADEMIA SF. VLADIMIR VA ASTEAPTA:






COMANDA CARTEA AICI SAU AICI


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!