Recenzie Legile Atractiei (Chimie Perfecta vol. 2) de Simone Elkeles

In primul rand , draga noastra librarie online Libris merita un MULTUMESC mare cat casa pentru aceasta carte exceptionala! Nu uitati ca Libris mai are si o colectie impresionanta de carti in limba engleza, asa ca daca va intereseaza vreo carte, intrati pe Libris si dati un search. Sunt sigur ca veti gasi ceea ce cautati!

Alex si Brittany duc o viata frumoasa impreuna, insa lucrurile incep sa devina tensionate cand in oras soseste fratele mai mic a lui Alex, Carlos. Acesta doreste sa locuiasca alaturi de fratele lui. Carlos incearca sa se integreze la noua scoala la care l-a inscris Alex si sa se tina, pe cat posibil, departe de probleme. Acesta intalneste o tipa pe nume Kiara Westford, genul de  tipa care poarta haine lalai si care nu  iese niciodata in evidenta, decat poate prin defectul de vorbire: balbaiala. Acesta se imprieteneste si cu cativa noi colegi printre care Ram, un alt tip mexican, Madison, fata populara care-i face ochi dulci inca de la inceput si Nick, un tanar care poate face oricand rost de niste droguri.

Dar situatia ia o intorsatura neasteptata cand politistii gasesc o punga de droguri in geanta lui Carlos. De aici pana la pericolul intrarii acestuia intr-o banda de cartier nu este de cat un pas. Si unde mai adaugam ca Kiara nu-si mai poate lua ochii de la el? Hmmm, se anunta a fi o poveste controversata.

Awww, ce poveste de dragoste draguta. O continuare foarte frumoasa a seriei Chimie Perfecta. Poveste este spusa din ambele puncte de vedere, atat a lui Carlos cat si al Kiarei. Desi la inceput m-a cam enervat atitudinea de "bad boy" a lui Carlos, pe parcursul operei s-a mai domolit, si-a lasat garda jos si uite ca s-a si indragostit, iar acest lucru mi-a placut. M-a surprins in mod placut atitudinea parintilor Kiarei care au fost de acord cu relatia ei cu Carlos. Cine s-ar fi asteptat la una ca asta? Eu nu... Acestia au fost chiar deschisi in privinta discutiei cu sexul si le-au oferit libertate in a alege ce considera ei de cuviinta. Niste parinti foarte deschisi la minte pe care cred ca si i-ar dori orice adolescent. In ciuda tuturor problemelor cu bandele de strada si cu drogurile mi-a placut ca dragosta a razbatut, in cele din urma. Si sa urmaresti transformarea de la ura la dragoste dintre cei doi tineri a fost mai mult decat incantator. Ceea ce a inceput ca un joc, o pretinsa poveste de dragoste s-a transformat in ceva frumos si dupa cum bine stim, povestile de dragoste au in mod normal un final fericit. :D Abia astept sa citesc si cel de-al treilea volum, care-l va avea in prim plan pe Luis, fratele cel mai mic al familiei Fuentes! Interesting, huh? I know...

"Vreau un tip de incredere.Realmente demn de incredere [...] care sa se poarte dragut cu mine.[...]Mi-ar placea un tip destept. [...] Descurcaret [...] inteligent.
(Kiara)
"Vrei un tip cu aceleasi aptitudini ca si tine , plus alte cateva.Cineva caruia sa-i placa sportul , care sa dea macar impresia ca apreciaza interesul asta tampit al tau de a-ti pune la punct masina de epoca"
(Tuck)
"Nu glumisem deloc cand ii marturisisem Kiarei ca-mi intorsese toata viata cu fundu-n sus.Ce fel de fata poarta tricouri lalai in fiecare zi , are un gay drept cel mai bun prieten, se balbaie cand e tulburata , lipeste programe de dus pe oglinda de la baie , face fursecuri tampite cu magneti doar ca sa ma scoata pe mine din sarite , se pricepe la masini mai bine decat un baiat [...] ? O fata ca asta nu poate fi decat nebuna de legat."
(Carlos)

Poze reprezentative:

Nu-i asa ca-s frumosi? ;)