Mini-recenzie Magie De Doi Bani (Femei din Cealalta Lumea vol. 3) de Kelley Armstrong

Paige Winterbourne este o tanara vrajitoare in varsta de 23 de ani. Aceasta are in custodie o adolescenta de 13 ani pe nume Savannah. Paige mai este si conducatoarea Sabatului vrajitoarelor, mostenind asta de la mama ei. Sanford, de profesie avocat, si Leah, o tanara volo, fac echipa pentru a obtine custodia Savannei. Insa nici Paige nu se lasa mai prejos si il angajeaza pe avocatul Grantham Cary Jr. care s-o reprezinte, mare greseala insa.... Mici probleme incep sa apara, iar identitatea lui Paige aproape ca este deconspirata. Iar Leah nu are de gand sa renunta la lupta pentru custodia Savannei si recurge toate mijloacele pentru a o scoate din joc pe Paige. Iar cand Savannah incepe sa practice magia neagra, lucrurile scapa de tot de sub control!

Nu o sa spun prea multe despre carte, doar ca mi-a placut si abia astept volumul patru, care o va avea ca protagonista tot pe Paige. A fost de parca as fi vizionat un film horror. Cu imaginatia mea debordanta nu mi-a fost deloc greu sa-mi inchipui intamplarile petrecute in carte, care pot sa spun ca au fost terifiante cateodata. Ce nu mi-a placut au fost termenii destul de grei in ceea ce priveste creaturile supranaturale. Uneori te faceau confuz si trebuia sa dai paginile inapoi ca sa vezi ce este de exemplu un volo sau o cabala... In rest, toate bune si frumoase.

Celelalte volume cu vrajitoare din seria Femei din Cealalta Lumea o a va avea in lumina reflectoarelor pe insasi Savannah! Nu-i asa ca-i palpitant? :D

COMANDA CARTEA AICI sau AICI