Mini-recenzie Aleasa (Cele 9 vieti ale lui Chloe King vol. 3) de Liz Braswell

Aceasta ultima carte a seriei mi-a fost oferita cu caldura de catre superba librarie online Libris. Multumesc foarte mult pentru ultimul volum al seriei! :)

Chloe King este mai mult decat o adolescenta-pisica. Aceasta este insasi Aleasa tribului Mai, adica conducatoarea acestuia. Cand intr-o seara, Chloe il gaseste pe Brian aproape mort pe o alee laturalnica, decide ca rivalitatea dintre Ordinul A Zecea Lama si tribul Mai trebuie sa ia sfarsit. Aceasta isi accepta in sfarsit  predestinarea si decide sa-si conduca poporul spre prosperitate, liniste si un trai lipsit de griji, insa nu totul este chiar atat de simplu. Chloe il conduce pe Brian la sediul Firebird unde insarcineaza pe cineva sa aiba grija de acesta cum se cuvine.

Dar povestea ia o intorsatura neasteptata cand cineva din propriul trib vrea sa o vada moarta pe Chloe. Va reusi aceasta sa scape teafara si nevatamata din aceasta situatie? Vor reusi Ordinul si poporul Mai sa ajunga la o intelegere sau se vor razboi pe vecie?

Uite ca am mai terminat o serie cap-coada. Ce pot sa spun despre acest volum? Nu tare multe, sincer... Nu s-au intamplat prea multe evenimente care merita mentionate, dar a fost un ultim volum destul de reusit. Nu vreau sa dau spoilere la nimic, dar totul este bine cand se termina cu bine... In ansamblu, seria merita 3.5 stele si nimic mai mult. Este una de relaxare si atat. Nici groaznica, nici superba, doar o serie cam mediocra :D  In rest, Chloe tot aceeasi fata insipida, care nu-ti prea ramane cu nimic notabil in minte. Acest volum parca parca a mai clarificat si aranjat putin lucrurile, dar nu pot spune ca sunt pe deplin multumit...

Nu uitati de colectia de carti in engleza a celor de la Libris!