Mini-recenzie Blestemul Lupilor (Umbra Noptii vol. 2) de Andrea Cremer

Calla se trezeste in cuibul Cautatorilor, dusmanii ei din totdeauna. Acesteia i se face cunostinta cu Monroe, seful trupei de Cautatori, dar si cu altii precum Anika, Adne - fiica lui Monroe, Lydia, Connor si Ethan. Calla isi intalneste si iubitul, pe Shay, si devine foarte geloasa pe Adne care si-a petrecut timpul cu acesta in perioada in care ea era lesinata. Cautatorii pun la cale un plan prin care sa declare razboi inca o data Pazitorilor, insa pentru a reusi au nevoie de Gardieni, printre care si haita Haldis (Umbra Noptii si Napasta). Asadar, Cautatorii in frunte cu sceptica tanara alfa, Calla, si Shay pornesc in cautarea tinerilor lupi. Insa nu va fi atat de usor pe cat pare.

Un drum primejdios ii paste pe aventurieri, secrete din trecut sunt dezvaluite, tradari menite sa distruga relatii, razboaie intre creatirile paranormale si multa suferita.Asta ne ofera cel de-al doilea volum.

O continuare destul de bunicica as putea spune, desi nu se tare compara cu primul volum, care a fost exceptional, insa a fost destul de captivant pentru a ma tine lipit de el pana l-am terminat. Lucrurile se cam complica in acest volum, de aceea poate veti gasi niste pasaje pe care o sa trebuiasca sa le recititi pentru a intelege mai bine despre ce este vorba. Singurul lucru care m-a enervat a fost atitudinea Callei. In primul volum era cu Ren si il visa pe Shay, iar in acesta era cu Shay si il visa pe Ren. Adica, huh?? Aceasta amestecatura tampita (ca nu pot sa-i spun altfel) a sentimentelor Callei m-au cam iritat. Adica frate, hotaraste-te odata! Si pana la urma, cand ajunge sa-l reintalneasca, intr-un final, pe Ren, ce sa vezi: Surpriza Surprizelor! E total schimbat. [Cititi volumul pentru a intelege despre ce vorbesc :D] Dar lasand la o parte acest detaliu, povestea se continua intr-un mare fel. Personaje noi, locuri noi, aventuri noi. Initial, aceasta ar fi trebuit sa fie o trilogie, deci acum as fi spus "Abia astept ultimul volum", dar intre timp s-a mai facut inca unul, deci nu pot sa o fac. Totusi, cum am spus si in recenzia celuilalt volum: HAI REN! Sper ca pan' la urma, Calla sa ramana cu acesta. Ugh, no Shay, please!

NOTA: 4.5/5