Mini-recenzie Dezvaluiri de Sucub (Georgina Kincaid vol. 6) de Richelle Mead

Georgina pe langa meseria de sucub isi ia o noua slujba ca ajutorul lui Mos Craciun la un mall din Seattle. Viata linistita a acesteia cu Seth este tulburata de o veste neasteptata: Georgina trebuie sa se mute in Las Vegas si sa-si duca in continuare existenta ca sucub lucrand pentru un al arhidemon, Luis. Insa daca totul ar fi atat de usor... Andrea, cumnata lui Seth, se imbolnaveste si cade la pat. Acest lucru ii pune bete-n roate planului Georginei de a-l lua pe Seth cu ea in Las Vegas. Insa toata aceasta mutare pare prea trasa de par, prea grabita de toata lumea. Si de parca nu ar fi ajuns mai vine o veste bomba: Seth are contract cu iadul!

II va fi usor Georginei sa se desparta de iubitul ei? Va mai fi nevoita sa o faca la urma? De ce i se adreseaza Seth Georginei cu numele Letha- primul ei nume, cand acesta nu avea de unde sa-l stie? Si cum Dumnezeu ajunge Georgina in pat cu fratele iubitului ei - Toate in ultimul volum al seriei.



Parerea Mea

Ah, nu-mi vine sa cred ca s-a terminat. Cu siguranta o sa-mi fie dor de sucubul meu favorit Georgina :( De ce a trebuit sa se termine?! Va spun, volumul asta o sa va lase gura casca- este superb. O sa mai aflam ceva din trecut Georginei, dar si din a lui Seth si ni se va prezenta adevarata prietenie a Georginei cu celelalte creaturi supranaturale si slujbasi atat a iadului cat si a raiului. Chestia este ca dupa 2322 de pagini (dupa calculele mele) alaturi de aceleasi personaje, vrei sau nu tot te atasezi de ele, iar acum ca am facut-o mi-e greu sa-i spun pa, stiind ca nu ma mai voi putea delecta cu aventurile alaturi de Georgi. Desi are doar 352 de pagini, actiunea e alerta, ca si in celelalte volume si o veti termina dintr-o suflare, la fel ca mine :D Nu am ce va mai spun, ca as da spoilere si nu vreau sa va spulber placerea lecturarii ultimului volum din serie. Asa ca...

O sa-mi fie dor de tine Georgi! ;)

COMANDA CARTEA AICI SAU AICI




Comentarii