Recenzie Night School (Night School vol. 1) de CJ Daugherty

Multe multimiri catre a noastra librarie online Libris pentru ca mi-a oferit aceasta carte pentru a o recenza. Multumesc! ;)

Dupa disparitia fratelui ei pe nume Christopher, Allie incepe sa-si schimbe comportamentul. Si nu in bine. Aceasta devine o adevarata rebela cauzatoare de probleme, indisciplinata, care ajunge chiar si arestata. Asta pana cand parintii ei se hotarasc sa o trimita la o scoala speciala pentru tineri: Cimmeria. Zis si facut. Ajunsa la scoala, Allie face cunostinta cu Isabelle- directoarea scolii, dar si cu alti multi tineri printre care: Sylvain- un baiat de bani-gata care topeste inimile tuturor fetelor, Carter- un tip misterios care pare sa nu o placa pe Allie, Katie- o tanara aroganta si imfatuata care-i pune gand rau, Jo- o adolescenta cu care Allie devine prietena instantaneu, dar si alti tineri trimisi la aceasta enigmatica scoala. Insa in padurile din prejurimile scolii Cimmeria cineva sta la panda. Iar acel cineva nu are ganduri deloc bune. Acest lucru il afla si Allie si Jo cand aceastea sunt speriate de moarte intr-o seara.
Dar in cine sa te increzi intr-o noua scoala in care nu cunosti pe nimeni? In care aproape fiecare are ceva de ascuns. Curand Allie o sa-si dea seama ca nimic nu e ce pare a fi si o sa invete ca a fi fata cea noua nu este tot timpul placut. Iar cand urmaritorul din umbra isi face in sfarsit aparitia, Allie descopera ceva din trecutul ei care nu-i este tocmai pe plac.

• Nu ma asteptam la o astfel de lectura, asta-i sigur. Cartea este imbacsita de actiune coplesitoare care-ti va mentine interesul asupra ei pe tot parcursul lecturii. Insa cateodata am avut senzatia ca este o carte cam prea de fete. Autoarea cred ca ar trebui sa-si dea seama ca sunt si persoane de gen masculin interesate de lucrarile ei si ar cam trebui sa scape de momentele specifice chick-lit-urilor.
  • Pe de alta parte, parca se foloseste prea mult tot aceeasi placa: o tipa atrasa de doi baieti care pana la urma trebuie sa aleaga intre ei doi.... Uhm (facepalm). Serios CJ? Serios? Pe langa asta, actiunea se petrece la o scoala tip internat. Mda, nici asta nu s-a folosit in multe carti.... chiar delooooc (sesizati tonul sarcastic, sper). Alte serii precum Blestemul Focului, Academia Vampirilor, Casa Noptii, Nu plange sub clar de luna, Shadow Falls, Eve, Chloe King si probabil si altele pe care le-am omis folosesc acelasi element care incepe sa devina iritant.
  • Pana pe la pagina 300 (din cele 400) habar nu ai ce se petrece la Cimmeria. Actiune are, insa nu ne este explicat care este misterul scolii Cimmeria. Un lucru ciudat gasit de mine este numaratul pe care-l tot efectueaza Allie. Cred ca de cel putin 10 ori o sa gasiti in carte acest lucru. Ce numara aceasta, va intrebati probabil... ce apuca. Orice, dar e enervant si nu ne ofera nici o explicatie pentru asta.
  • Oricine a incadrat acest volum pe Goodreads la paranormal romance si fantasy cred ca habar nu are ce inseamna cei doi termeni. Nu e nimic paranormal aici. M-am asteptat sa gasesc astfel de elemente sau personaje supranaturale, insa nici urma de ele. Si pot sa spun ca am ramas putin dezamagit din aceasta cauza, avand in considerare ca-mi plac foarte mult cele doua genuri. Insa nu m-am suparat, deoarece a fost o carte chiar buna.
  • Per total a fost o lectura placuta, captivanta, numai buna de devorat. Insa young-adult, mister, suspans, poate chiar putin thriller... acestea sunt categoriile in care poate fi incadrata.... nici de cum paranormal romance. Deocamdata, poate in volumele urmatoare vor fi introduse astfel de elemente, cine stie... :)

Merita totusi patru stele de la mine

GASESTI VOLUMUL 2 SI 3 (IN ENGLEZA) AL SERIEI AICI