Seriale Update # 6

Vreau sa impartasesc cu voi ce seriale am mai urmarit. Asa ca, hai sa purcedem:

Cu Rizzoli&Isles am ajuns la sezonul 4, deci sunt la zi cu el, si nu ma pot satura...

Am urmarit si Deception cu mare interes, dar din pacate s-a anulat dupa un singur sezon.

Pe ProCinema s-a difuzat primul sezon din Micutele Mincinoase si l-am vizionat. Asteptam si sezonul 2, poate chiar 3, la tv.

Un alt serial foarte frumos este Mistresses, cu care sunt la zi.

Pe PrimaTv ma uit la Totul despre sex, un serial foarte amuzant si... sexy. L-am prins de la sezonul 1 si nu m-am mai dezlipit de el.

Si tot pe PrimaTv ma uit si la NCIS: Los Angeles.

Si cu Under the Dome sunt la zi, si e foarte interesant. Abia astept sa urmaresc cate un nou episod...

Era sa uit: am inceput sa vad si primul sezon din 90210, serial anulat dupa 5 sezoane... :(

Cam atat am urmarit. Acum, sa va spun ce intentionez sa vizionez:
Ar mai fi cateva, dar ma opresc aici, pentru ca, si asa, sunt prea multe si nu stiu cand o sa reusesc sa le vad pe toate. Voi ce urmariti? Ceva recomandari?

Comentarii