Noaptea papusii (Goosebumps vol. 7) de RL Stine



Lindy gaseste intr-o buna zi in gunoi papusa unui ventriloc si o boteaza Slappy. O fi el Slappy cam uratel, dar te poti distra pe cinste cu el, iar fetita aproape se indragosteste de noua ei jucarie preferata. Numai ca surioara ei devine geloasa pe toata atentia de care se bucura Lindy de cand are o papusa atat de interesanta. Pur si simplu, nu-i cinstiti! De ce e intotdeauna lindy cea norocoasa? Si astfel se hotareste Kris sa faca si ea rost de o asemenea jucarie. Ca sa-i arate ea lui Lindy! Numai ca lucruri din ce in ce mai ciudate incep sa se petreaca. Iar o papusa nu poate fi banuita ca face atatea prostii...Sau da? Cititorule, ia seama: o sa mori de spaima!

Comentarii

  1. Mai dar cartile astea chiar sunt pentru copii? asa le vad incadrate la rao pt copii, mie mi se par infioratoare, ma sperie pe mine, care sunt deja adult:)) dar un copil mic? face pe el saracul de frica numai a copertii! cartea asta imi aduce aminte de seria cu Chucky-filmele acelea de groaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Teoretic da, sunt pentru copii. Insa practic, pot fi citite de oricine. Nici eu nu sunt tocmai copil insa imi plac si ma bucur sa le citesc. Depinde de persoana. Unii au inima pentru asa ceva, altii nu. Unele volume sunt mai horror, altele nu chiar atat. Ceea ce conteaza e ca sunt frumoase. De aceea am ales sa postez despre ele in fiecare zi ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!