Mini-recenzie Scoala s-a terminat... pe veci (Maximum Ride vol. 2) de James Patterson

Aventura celor sase pusti modificati genetic care formeaza Stolul continua. In timpul unei batalii cu Eliminatorii, Fang se raneste asa ca Max decide sa-l duca la spital pentru a primi ingrijiri corespunzatoare. Aici, insa, apar si problemele. Doctorii isi dau seama ca ceva nu este in regula cu copiii, iar acestia recunosc ca nu sunt nici pe departe normali. Curand soseste si FBI-ul care incepe sa-i interogheze pe tineri. Printre agenti se afla si Anne Wlaker, o tipa care-i ia pe acestia "sub aripa ei protectoare", acasa la ea. Copiii sunt inscrisi si la scoala si trebuie sa duca o viata normala. Insa sa fi un mutant copil-pasare nu este tocmai usor. Dar Jeb - cel care a facut experimente pe ei si fiul acestuia Ari - recent modificat si el genetic, au alte planuri pentru cei sase copii din Stol. In mod special cu Max, conducatoarea grupului, care acum are niste probleme cu propria Voce care nu-i da pace si o irita in mod constant cu intrebari fara raspuns.

Pot avea oare copiii incredere in Anne Walker? Vor pune mana Jeb si Ari pe ei? Isi vor gasi intr-un sfarsit cei din Stol parintii? Descoperiti in acest al doilea volum al seriei Maximum Ride.

Nu am sa va spun multe despre acest volum decat ca are mai multa actiune decat primul din serie. Tinerii nostri din Stol incearca sa-si gaseasca parintii in ciuda Eliminatorilor care nu le dau un moment de respiro. Vocea lui Max incepe sa devina din ce in ce mai insistenta. Angel, mezina grupului, incepe sa-si dezvolte noi abilitati precum influentarea mintilor oamenilor si comunicarea cu alte specii. Nu o sa te plictisesti citind acest volum, asta-i sigur. O sa ajunga sa va displaca din ce in ce mai mult Jeb si Ari. In aceasta carte vom invata sa nu ne incredem in persoane straine, caci oricat de frumos ar fi, am putea sa ne inselam amarnic. Astept urmatorul volum sa aflu ce au mai facut tinerii din Stol si prin ce aventuri mai trec in cautarea parintilor si in fuga lor din calea Eliminatorilor.