Concurs Mozaic + Surpriza!

UPDATE: Deoarece am vazut ca o anumita coperta va da batai de cap, va spun doar ca o carte din partea dreapta a blogului are legatura cu cea problematica din colaj. In cazul in care o ghiciti si ati participat deja, puteti sa-mi mai trimiteti un e-mail cu completarea ;)

M-am gandit sa va pregatesc un concurs, ca si asa nu am avut de mult timp unul pe blog, asa ca iata-l. Noi si draga noastra librarie online Libris va provocam la concurs. Vezi cate coperti poti recunoaste in mozaicul de mai jos si ia-ne cartea. Cel care descopera cele mai multe coperti va castiga. In cazul in care mai multe persoane vor descoperi toate cartile din colaj, castigatorul va fi extras cu random. Raspunsurile voastre (Titlul cartii + Autorul) le asteptam pe bookaholic_guy@yahoo.com

Uitati colajul:



Iar acum probabil ca va intrebati care este premiul. Ei, uite-l:



Data desfasurarii concursului: 10 Octombrie 2013 - 25 Octombrie 2013
Premiu: Night School de CJ Daugherty (oferita de Libris) + o carte surpriza din partea blogului.

Nota: Toti cei inscrisi la concursul cu mozaic (indiferent de cate carti ati ghicit) intra automat si la concursul cu cartea surpriza. Castigatorul va fi ales cu Random. Castigatorul concursului mozaic NU va putea castiga si cartea surpriza.


PS: Daca o carte va da batai de cap, cautati-o pe blog ;) Mai mult nu va ajut :P

Mult succes!





Comentarii

  1. Ai primit emailul cu lista? am probleme cu emailul de aceea verific receptionarea emailurilor~

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca l-ai primit si pe al meu
    multumesc pentru sansa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit si e-mailul tau. Multumesc si eu pentru participare :)

      Ștergere
  3. Si eu am trimis e-mail :)sper ca l-ai primit.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!