Mini-recenzie Tradarea (Casa Noptii vol. 2) de PC & Kristin Cast

Zoey Redbird isi accepta harul de a fi noua conducatoare a Fiilor si Fiicelor Intunericului. Aceasta urmeaza sa conduca primul ritual ca si conducatoare, de cand a sosit la Casa Noptii. Insa pacea de acolo este tulburata de vestea ca doi adolescenti au fost ucisi in prejurimile Casei Noptii. Iar acum totii ochii se indreapta acuzatori catre vampirii de acolo. Dar oare ei sunt de vina? Afrodita incepe sa aiba viziuni devastatoare in legatura cu viitorul. Viziuni care au fost presupuse a fi de neincredere. Insa poti sa ai incredere in propiul tau dusman? Zoey va trebui sa aleaga bine ce va face. Pe langa asta, trei tipi sunt prezenti in inima ei: Heath, fostul prieten pentru care inca mai are sentimente, Erik, sex-simbolul Casei Noptii si Loren, un profesor vampir care si-a facut loc treptat in inima ei.
Insa intrebarea finala este: Poate Zoey sa descopere tradatorul dintre ei? Poate sa descopere criminalul sau macar vinovatul din toata aceasta poveste cu disparitiile misterioase?



Parerea Mea

Doamne, am si uitat cat de frumoasa poate fi aceasta serie. Avand in considerare ca am citit primul volum din serie in aprilie 2012, mi s-a facut dor de personaje si mi-am pus mana pe urmatorul volum. Si bine am facut, caci a fost unul plin de actiune, suspans si emotie. Din pacate, trebuie sa va spun ca Zoey o sa-si piarda un prieten, insa nu va faceti griji. Tot raul spre bine. Sau, cel putin... eu sper ca asa sa fie.
Nu pot sa nu fac o comparatie intre aceasta serie si Academia Vampirilor. Nu stiu de ce, dar imi aduce mult aminte de ea. Poate din cauza ca in inima lui Zoey acum este si un profesor vampir (vezi cazul Rose-Dimitri). Sau poate ca este afinitatea lui Zoey spre spirit, in timp ce prietenii ei primesc in dar alte puteri oferite de zeita Nyx, precum: focul, apa, pamantul si aerul. Si locatia, desigur... care se petrece la o academie/ scoala pentru vampiri. Si.... cam atat cu asemanarile.
Ce pot sa va spun sigur este ca nu va veti plictisi rasfoind aceasta carte, ba chiar te va tine in priza pe tot parcusul ei, iar stilul de scriere este unul potrivit pentru adolescenti (iar acest lucru cred ca se datoreaza lui Kristin, avand in considerare ca ea este fiica).




Comentarii