Recenzie Fructul oprit de Nora Roberts (Chesapeake Bay # 4)


                 Seth Quinn -ultimul din cei cei 4 frati Quinn, adoptati de Ray si Stella- se intoarce in St. Christopher dupa cativa ani de studii in Europa. Acum el a devenit un barbat in toata regula, un pictor faimos. El descopera cateva schimbari in oras, printre care si o florarie detinuta de Drusilla Whitcomb Banks si este convins ca proprietara este o batrana care isi petrece restul vietii printre flori. Dar se inseala si descopera ca Drusilla e o femeie tanara, frumoasa, care se pricepe la ceea ce face.
                Din prima clipa, Seth isi imagineaza cum o va picta pe Dru, dar aceasta nu este interesata sa ii devina model. Barbatul este decis sa ramana acasa, dar vrea sa continue si sa picteze, iar spatiul de deasupra magazinului Drusillei pare perfect pentru un atelier de pictura.
                Pictorul este tot mai atras de Dru, dar aceasta trecuse printr-o despartire urata, si, desi este si ea atrasa de Seth, ii refuza avansurile. Dar Seth nu se da batut si in scurt timp o convinge sa ii pozeze pentru un tablou. Totul pare ca se afla pe un fagas normal: Seth stie cu cine vrea sa-si petreaca restul vietii, iar fratii lui sunt fericiti, casatoriti si cu copii. Dar, nu totul e atat de roz in viata lui Seth deoarece mama lui se intoarce pentru a-i cere bani. Si se pare ca nu e prima oara...
Va reusi Seth sa o cucereasca pe Drusilla? Ce se va intampla cu mama lui Seth? Ce secret a ascuns Seth de fratii sai? Cum se va incheia povestea lor?
Parerea mea:

De cand am inceput Nimic decat placere am stiut ca o sa citesc toata seria si o sa-mi placa. Acum, ca am terminat ultimul volum, stiu ca o sa-mi fie dor de Cam, Ethan, Phillip si Seth. Dar, ma bucur ca le-am aflat povestile, am trait fiecare clipa alaturi de ei, am ras, am plans, m-am enervat sau m-am bucurat pentru lucrurile care se intamplau. Va recomand aceasta serie cu draga inima, o sa va impresioneze si o sa va ramana in minte multa vreme.

Date despre carte:
Titlul original: Chesapeake Blue, 2002
Aparitia in Romania: Editura Miron
Traducere: Lucia Ostafi- Iliescu
Numar pagini: 479
Seria din care face parte: Chesapeake Bay:
                                      1. Nimic, decat placere
                                      2. Placeri vinovate
                                      3. Inner Harbor
                                      4. Fructul oprit

  

Comentarii