Recenzie Sa-i omoram pe toti avocatii de Paul Levine (Solomon Vs. Lord #3)

Steve Solomon si Victoria Lord sunt un cuplu faimos de avocati din Florida. Ei sunt un cuplu atat la birou, cat si in viata de zi cu zi, desi sunt foarte diferiti: ea lucreaza dupa reguli, norme si legi, lui nu-i pasa de reguli si face orice dupa bunul plac. Cand decid sa se mute impreuna, apar si diferentele de opinie: ea isi doreste un apartament frumos cu balcon, el viseaza la o casa la curte. Viata le este data peste cap cand un doctor este eliberat din inchisoare si vrea sa se razbune.
           Psihiatrul William Kreeger se afla in libertate dupa ce fusese comdamnat pentru omor prin imprudenta. El fusese aparat la proces de Solomon, dar acesta nu a respectat legile si deoarece credea ca clientul sau este vinovat, a facut o greseala- i-a oferit probe impotriva clientul sau, procurorului. Kreeger a aflat de aceasta si a pus la cale un plan diabolic, un plan menit sa-l distruga pe Solomon, sa ii testeze avocatului limitele, pentru a afla cat de departe e dispus sa mearga pentru a-i proteja pe cei dragi, si se bazeaza pe o idee simpla: orice om poate deveni un criminal.
          Din cauza diferentelor de opinie, relatia dintre Steve si Victoria se raceste. In plus, Victoria are de furca cu mama ei care nu il simpatizeaza pe Steve, iar Solomon intampina alte greutati cand mama nepotului sau este eliberata din inchisoare complet schimbata: nu se mai drogheaza, a devenit religioasa si vrea sa-si recupereze fiul.
Vor reusi Steve si Victoria sa se puna de acord sau dragostea lor se va stinge? Cum va reusi Solomon sa rezolve toate problemele pe care le intampina din cauza psihiatrului si ce plan a pus acesta la cale? Va putea avocatul sa isi protejeze familia si sa-si tina nepotul aproape? Ce se alege de planurile de viitor ale lui Steve si Victoria? Vor putea sa depaseasca toate obstacolele si dragostea lor va razbi?
"Kreeger fusese acuzat de crima si condamnat pentru omucidere. Simtise ca printre glumele lui rautacioase, pline de aluzii, razbatea ceva profund serios. Omul parea ofensat si furios. Oare ce-i ascundea Steve?"

"Ce era de facut cu Kreeger? Omul avea la activ niste gesturi violente care mersesera pana la crima. Asa ca Steve avea nevoie de un plan. Cum sa pacalesti o persoana dotata cu o minte stralucita si criminala in acelasi timp, cand tu nu dispui de nici unul dintre aceste atribute?"
"A venit sa-si ia revansa. Sase ani nu-i ceva ce poate fi compensat in bani, asa ca imi inchipui ca vrea sa ma raneasca prin intermediul unei persoane iubite. Nu pot sa-l las si sa astept fara sa fac nimic. Ca sa-l impiedic sa ajunga la unul dintre voi, trebuie sa-l provoc sa se ia de mine."

De cand am citit primul volum, Solomon vs. Lord, mi-am dorit sa citesc toata seria, dar din cauza ca au fost traduse doar primul si al treilea volum, trebuie sa ma multumesc cu atat. Desi mi-era teama ca se va lega cu ceva din volumul doi, nu a fost asa si a putut fi citit independent. Mie mi-au placut foarte mult ambele volume citite si chiar mi-as dori sa citesc si celalalte doua volume care nu au fost traduse. Mi-a placut Steve- si-a dat seama din prima clipa ca psihiatrul vrea sa se razbune si a facut tot posibilul pentru a-l determina pe acesta sa se ia de el si nu de cei dragi. A ajuns de cateva ori la inchisoare, pentru fapte minore, dar a cazut de fiecare data in picioare. Victoria- spre sfarsitul volumului- a suferit o schimbare: cand a fost nevoie a devenit "politistul rau" si nu a mai tinut cont de nimic, pentru ca era in joc viata unei fete nevinovate. Nu va spun mai multe, sa nu va iau din placerea lecturarii. Dar, merita nota 10 si asta ar trebui sa va convinga.

Opinii editoriale:
Personaje de care te indragostesti pe loc, replici spumoase... Sa speram ca va fi o serie cu multe titluri.

Chicago Sun- Times